Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Interní coach pro zákaznický servis s NJ
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta - významný, úspěšný a zaměstnanci vyhledávaný retailový řetězec, hledáme vhodného kandidáta na pozici: "Interní coach pro zákaznický servis s NJ" pro nově otevírané call centrum v Praze.
Hlavní náplň práce:
Hlavní náplní práce je kompletní příprava školících materiálů (zejména jejich překlady, jazykové korekce či uzpůsobení českému prostředí) za aktivní pomoci německé mateřské pobočky - vhodný kandidát bude vyslán na 3 měsíční školení do Německa, znalost němčiny min. na úrovni B2 je tedy podmínkou. Dalšímu úkoly budou:
- příprava a nastavení procesních, systémových a komunikačních školení
- hlavní kontaktní osoba pro mateřskou pobočku a pro ostatní oddělení v ČR
- spolupráce a dohlížení na dennodenní chod call centra
- reporting a související administrativa
- řešení ad hoc situací
Klient požaduje:
- SŠ/VŠ
- Praxi v oblasti přípravy a vedení tréninků, seminářů či školení cca 2-4 roky
- Zkušenosti s vedením call centra výhodou
- Schopnost řídit a motivovat tým zaměstnanců (cca 8-10 lidí)
- Pokročilou znalost německého jazyka (min. B2)
- Tah na branku, spolehlivost, flexibilitu
Vhodnému kandidátovi nabídneme:
- Příležitost podílet se na nově rozbíhajícím se projektu společnosti
- Zázemí stabilní, nadnárodní společnosti, která poskytne své know-how
- Samostatnost a možnost seberealizace
- Dobré finanční ohodnocení a atraktivní balíček benefitů
V případě, že Vás pozice zaujala, pošlete Vaše CV a na osobní schůzce Vám rádi řekneme bližší podrobnosti.
Hlavní náplň práce:
Hlavní náplní práce je kompletní příprava školících materiálů (zejména jejich překlady, jazykové korekce či uzpůsobení českému prostředí) za aktivní pomoci německé mateřské pobočky - vhodný kandidát bude vyslán na 3 měsíční školení do Německa, znalost němčiny min. na úrovni B2 je tedy podmínkou. Dalšímu úkoly budou:
- příprava a nastavení procesních, systémových a komunikačních školení
- hlavní kontaktní osoba pro mateřskou pobočku a pro ostatní oddělení v ČR
- spolupráce a dohlížení na dennodenní chod call centra
- reporting a související administrativa
- řešení ad hoc situací
Klient požaduje:
- SŠ/VŠ
- Praxi v oblasti přípravy a vedení tréninků, seminářů či školení cca 2-4 roky
- Zkušenosti s vedením call centra výhodou
- Schopnost řídit a motivovat tým zaměstnanců (cca 8-10 lidí)
- Pokročilou znalost německého jazyka (min. B2)
- Tah na branku, spolehlivost, flexibilitu
Vhodnému kandidátovi nabídneme:
- Příležitost podílet se na nově rozbíhajícím se projektu společnosti
- Zázemí stabilní, nadnárodní společnosti, která poskytne své know-how
- Samostatnost a možnost seberealizace
- Dobré finanční ohodnocení a atraktivní balíček benefitů
V případě, že Vás pozice zaujala, pošlete Vaše CV a na osobní schůzce Vám rádi řekneme bližší podrobnosti.
Hlavní oblast působení klienta
Maloobchod
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2216055
Datum zveřejnění: 10.8.2015
2015-08-10
lokalita: Praha Pozice: Kouč, Lektor, Lektor, školitel, Specialista pro vzdělávání, Supervizor call centra Společnost: JOBSTART, s.r.o.