HR administrator with german or french

JOBSTART, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

"HR administrátor s němčinou nebo s francouzštinou"

Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém. Vhodný kandidát bude první kontaktní osobou pro zaměstnance společnosti v rámci EMEA regionu a bude řešit záležitosti a dotazy ohledně nových pracovních kontraktů, ukončování smluv, hlídání docházky, řešení benefitů, a veškerou administrativu související s dalšími HR oblastmi (pracovní povýšení, informace ohledně pracovních programů klienta, podpora mzdového oddělení atd.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:

- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned

Informace o náboru

V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků

Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:

- ukončenou SŠ/VŠ
- 1-3 roky zkušeností z HR administrativy nebo ze zákaznického servisu
- velmi dobrou znalost německého nebo francouzského jazyka (C1)
- znalost angličtinu min. B2 (firemní jazyk)
- dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
- multitasking, dynamičnost, spolehlivost
- nástup IHNED, popřípadě dle domluvy !!!

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2253930  Datum zveřejnění: 18.9.2015