Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Credit collections specialist (French+German, Dutch+French)
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty do nově otevíraného oddělení na pozici:
"Specialista credit collections s jazyky:
- german and french
- french and dutch
Jedná se o práci v novém pražském oddělení "Credit Collections". Náplní práce je zejména péče o přidělené portfolio klientů, sledování a optimalizace jejich cashflow, související zákaznický servis a podpora - zodpovědnost za collections u klientů, analýza jejich finanční situace pro snížení možných finančních rizik, související reporting, další ad hoc úkolu v rámci oddělení.
Jedná se o práci, která vyžaduje výborný ústní projev, schopnost komunikovat v cizím jazyce na úrovni rodilého mluvčího (C 1-2), vyzrálou osobnost, pečlivou s výbornými prezentačními a organizačními schopnostmi. Nejedná se o práci, kde se zadávají pouze data do systému. Vyžadujeme samostatnost a schopnost vyřešit náročné situace nadnárodního platebního styku.
"Specialista credit collections s jazyky:
- german and french
- french and dutch
Jedná se o práci v novém pražském oddělení "Credit Collections". Náplní práce je zejména péče o přidělené portfolio klientů, sledování a optimalizace jejich cashflow, související zákaznický servis a podpora - zodpovědnost za collections u klientů, analýza jejich finanční situace pro snížení možných finančních rizik, související reporting, další ad hoc úkolu v rámci oddělení.
Jedná se o práci, která vyžaduje výborný ústní projev, schopnost komunikovat v cizím jazyce na úrovni rodilého mluvčího (C 1-2), vyzrálou osobnost, pečlivou s výbornými prezentačními a organizačními schopnostmi. Nejedná se o práci, kde se zadávají pouze data do systému. Vyžadujeme samostatnost a schopnost vyřešit náročné situace nadnárodního platebního styku.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned
- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned
Informace o náboru
V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty do nově otevíraného oddělení
Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty do nově otevíraného oddělení
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Nizozemský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
- zkušenosti z obdobné pozice nebo v zákaznickém servisu v share service center jsou nutností!!
- velmi dobrou znalost druhého jazyka (min. úroveň C1)
- pokročilá znalost angličtiny (min. B2) - firemní jazyk, pohovor v angličtině
- analytické myšlení, ideálně znalost jednoduchého účetnictví nebo cash collection procesů
- komunikativnost, samostatnost
- znalost SAP je výhodou
- zkušenosti z obdobné pozice nebo v zákaznickém servisu v share service center jsou nutností!!
- velmi dobrou znalost druhého jazyka (min. úroveň C1)
- pokročilá znalost angličtiny (min. B2) - firemní jazyk, pohovor v angličtině
- analytické myšlení, ideálně znalost jednoduchého účetnictví nebo cash collection procesů
- komunikativnost, samostatnost
- znalost SAP je výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2274982
Datum zveřejnění: 5.10.2015
2015-10-05
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Controller, Pracovník platebního styku, Specialista fakturace a plateb, Specialista pohledávek Společnost: JOBSTART, s.r.o.