Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Market Research & Customer Insight Manager
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte přehled v marketingu, analytická činnost je Vám vlastní a chcete být součástí moderní, úspěšné společnosti? Pro našeho klienta, mezinárodní obchodní společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici Market Research & Customer Insight Manager. Rozšiřujeme marketingový tým a chceme kreativní, komunikativní a přesvědčivou posilu.
Úspěšný kandidát bude mít na starosti poskytování komplexní analýzy trhu na základě kontinuálních kvantitativních a kvalitativních výzkumů za účelem vyhodnocování výkonnosti klíčových hráčů, hodnocení návratnosti investic, identifikace nových SOB a vedení NPD.
Náplň práce:
vyhodnocování potřeb společnosti dle dat popisujících tržní prostředí V ČR
úzká spolupráce s výzkumnými agenturami
zpracování a analýzy dat, komunikace shrnutí, poskytování strategických doporučení klíčovým interním zákazníkům
podpora a koučování marketingového týmu
Požadujeme:
VŠ vzdělání
zkušenosti s výzkumem trhu, chování spotřebitele (interně nebo na straně agentury)
zkušenost s řízením výzkumu v rámci vývoje nového produktu výhodou
pokročilé znalosti výzkumných metod a technik
práce s MS Office a databázovými programy na dobré úrovni
Nabízíme:
velmi dobré finanční ohodnocení
zázemí silné společnosti
profesní a osobní růst
příjemné pracovní prostředí a kolektiv
Úspěšný kandidát bude mít na starosti poskytování komplexní analýzy trhu na základě kontinuálních kvantitativních a kvalitativních výzkumů za účelem vyhodnocování výkonnosti klíčových hráčů, hodnocení návratnosti investic, identifikace nových SOB a vedení NPD.
Náplň práce:
vyhodnocování potřeb společnosti dle dat popisujících tržní prostředí V ČR
úzká spolupráce s výzkumnými agenturami
zpracování a analýzy dat, komunikace shrnutí, poskytování strategických doporučení klíčovým interním zákazníkům
podpora a koučování marketingového týmu
Požadujeme:
VŠ vzdělání
zkušenosti s výzkumem trhu, chování spotřebitele (interně nebo na straně agentury)
zkušenost s řízením výzkumu v rámci vývoje nového produktu výhodou
pokročilé znalosti výzkumných metod a technik
práce s MS Office a databázovými programy na dobré úrovni
Nabízíme:
velmi dobré finanční ohodnocení
zázemí silné společnosti
profesní a osobní růst
příjemné pracovní prostředí a kolektiv
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Nadnárodní obchodní společnost
Nadnárodní obchodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Expert
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2407415
Datum zveřejnění: 22.1.2016
2016-01-22
lokalita: Praha Pozice: Marketingový manažer, Marketingový specialista, Specialista marketingových analýz Společnost: JOBSTART, s.r.o.