Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR administrator s němčinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"HR administrátor with languages - german
Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém. Vhodný kandidát bude první kontaktní osobou pro zaměstnance společnosti v rámci EMEA regionu a bude řešit záležitosti a dotazy ohledně nových pracovních kontraktů, ukončování smluv, hlídání docházky, řešení benefitů, a veškerou administrativu související s dalšími HR oblastmi (pracovní povýšení, informace ohledně pracovních programů klienta, podpora mzdového oddělení atd.)
Požadujeme:
- ukončenou SŠ/VŠ
- 1-3 roky zkušeností ze zákaznického servisu nebo HR administrativy
- velmi dobrou znalost německého jazyka min C1 level
- a zároveň znalost angličtiny min. B2 (firemní jazyk)
- dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
- multitasking, dynamičnost, spolehlivost
- nástup IHNED, popřípadě dle domluvy !!!
Nabízíme:
- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned
V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
"HR administrátor with languages - german
Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém. Vhodný kandidát bude první kontaktní osobou pro zaměstnance společnosti v rámci EMEA regionu a bude řešit záležitosti a dotazy ohledně nových pracovních kontraktů, ukončování smluv, hlídání docházky, řešení benefitů, a veškerou administrativu související s dalšími HR oblastmi (pracovní povýšení, informace ohledně pracovních programů klienta, podpora mzdového oddělení atd.)
Požadujeme:
- ukončenou SŠ/VŠ
- 1-3 roky zkušeností ze zákaznického servisu nebo HR administrativy
- velmi dobrou znalost německého jazyka min C1 level
- a zároveň znalost angličtiny min. B2 (firemní jazyk)
- dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
- multitasking, dynamičnost, spolehlivost
- nástup IHNED, popřípadě dle domluvy !!!
Nabízíme:
- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned
V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Italský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2588318
Datum zveřejnění: 1.6.2016
2016-06-01
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, HR Koordinátor Společnost: JOBSTART, s.r.o.