Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodního oddělení
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha - východ
Praha - východ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste aktivní, komunikativní a baví Vás různorodost? Nebojíte se administrativy a rádi byste se důkladně naučili novým věcem – například pracovat v systému SAP? V tom případě náš klient, výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky, hledá právě Vás! Pozici, kterou momentálně pro klienta obsazujeme je ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ.
Hlavní náplní práce je administrativně-organizační podpora obchodního oddělení specializující se na prodej vlastního zboží do hypermarketů. Nový člen týmu bude zodpovědný za komunikaci s jejich zástupci a zpracování příchozích objedávek, jejich fakturaci, tvorbu dobropisů a zpracování reklamaci. Budete v úzké komunikaci jak s obchodním oddělením, tak i business partnery po celých Čechách tak, abyste zajistil včasné a správné dodání zboží. Pozice je velmi široká svou náplní práce a nabízí tedy možnost naučit se mnoha činnostem, což lze časem zúročit na vyšších pozicích!
Požadujeme:
• SŠ/VŠ
• Kladný vztah k administrativě (zkušenost výhodou)
• Vynikající znalost MS Office - zejména EXCEL PODMÍNKOU!
• Znalost SAP výhodou
• Angličtina výhodou
• Komunikativní, energickou a flexibilní osobnost
Nabízíme:
• Stabilní zázemí velké a úspěšné české společnosti
• Motivující platové ohodnocení
• Bonusy
• Firemní benefity
• Pracoviště Praha - Východ
• Pohodový a přátelský pracovní kolektiv
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Hlavní náplní práce je administrativně-organizační podpora obchodního oddělení specializující se na prodej vlastního zboží do hypermarketů. Nový člen týmu bude zodpovědný za komunikaci s jejich zástupci a zpracování příchozích objedávek, jejich fakturaci, tvorbu dobropisů a zpracování reklamaci. Budete v úzké komunikaci jak s obchodním oddělením, tak i business partnery po celých Čechách tak, abyste zajistil včasné a správné dodání zboží. Pozice je velmi široká svou náplní práce a nabízí tedy možnost naučit se mnoha činnostem, což lze časem zúročit na vyšších pozicích!
Požadujeme:
• SŠ/VŠ
• Kladný vztah k administrativě (zkušenost výhodou)
• Vynikající znalost MS Office - zejména EXCEL PODMÍNKOU!
• Znalost SAP výhodou
• Angličtina výhodou
• Komunikativní, energickou a flexibilní osobnost
Nabízíme:
• Stabilní zázemí velké a úspěšné české společnosti
• Motivující platové ohodnocení
• Bonusy
• Firemní benefity
• Pracoviště Praha - Východ
• Pohodový a přátelský pracovní kolektiv
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Český výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky.
Český výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2820046
Datum zveřejnění: 21.11.2016
2016-11-21
lokalita: Praha - východ Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb Společnost: JOBSTART, s.r.o.