Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Invoicing Specialist - AP
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
28-35.000,-
28-35.000,-
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, silnou značku v oblasti logistiky, hledáme kandidáta na pozici Invoicing Specialist - AP. U klienta budete součástí týmu, který spolupracuje s kolegy v zahraničním centru sdílených služeb a denně s tímto centrem komunikuje. Tato příležitost je vhodná pro kandidáty, které baví práce s účetními systémy.
Co bude Vaším úkolem?
- vytváření požadavků na zaúčtování vydaných faktur a jejich odeslání do SSC
- kontrola zaúčtování požadovaných transakcí
- být superuživatelem programu Saperion pro tok faktur (dohledávání informací, zjištění stavu proplacení faktury atd.)
- každodenní komunikace s centrem sdílených služeb formou e-mailů a konferenčních hovorů (v AJ)
- být kontaktní osobou pro ostatní odděleními v rámci společnosti v případě dotazů týkajících se vydaných faktur
Co od Vás očekáváme?
- VŠ, případně SŠ vzdělání
- schopnost plynulé mluvené i písemné komunikace v angličtině (B2)
- nadhled a analytické schopnosti
- znalost účetních procesů
- výbornou práci v MS Office - Excel
- uvítáme zkušenosti ze spolupráce s centrem sdílených služeb (SSC)
- oceníme praxi s workflow dokumentů a programem SAP
Co můžete očekávat od našeho klienta?
- propracovaný plán zaškolení, který Vám pomůže během prvních měsíců
- možnost profesního růstu
- společnost, kde je vzájemná spolupráce založená na důvěře
- příjemné, moderní prostředí nadnárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené, 2 dny na zotavenou, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění a mnoho dalších výhod (firemní akce jako letní grilování či společné sportovní a kulturní aktivity, karta Multisport, možnost využívat firemní fitko přímo v místě pracoviště)
Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody
Místo výkonu práce: Praha - západ
V případě zájmu zašlete Váš profesní životopis na níže uvedený kontakt, obratem Vás budeme kontaktovat.
Co bude Vaším úkolem?
- vytváření požadavků na zaúčtování vydaných faktur a jejich odeslání do SSC
- kontrola zaúčtování požadovaných transakcí
- být superuživatelem programu Saperion pro tok faktur (dohledávání informací, zjištění stavu proplacení faktury atd.)
- každodenní komunikace s centrem sdílených služeb formou e-mailů a konferenčních hovorů (v AJ)
- být kontaktní osobou pro ostatní odděleními v rámci společnosti v případě dotazů týkajících se vydaných faktur
Co od Vás očekáváme?
- VŠ, případně SŠ vzdělání
- schopnost plynulé mluvené i písemné komunikace v angličtině (B2)
- nadhled a analytické schopnosti
- znalost účetních procesů
- výbornou práci v MS Office - Excel
- uvítáme zkušenosti ze spolupráce s centrem sdílených služeb (SSC)
- oceníme praxi s workflow dokumentů a programem SAP
Co můžete očekávat od našeho klienta?
- propracovaný plán zaškolení, který Vám pomůže během prvních měsíců
- možnost profesního růstu
- společnost, kde je vzájemná spolupráce založená na důvěře
- příjemné, moderní prostředí nadnárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené, 2 dny na zotavenou, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění a mnoho dalších výhod (firemní akce jako letní grilování či společné sportovní a kulturní aktivity, karta Multisport, možnost využívat firemní fitko přímo v místě pracoviště)
Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody
Místo výkonu práce: Praha - západ
V případě zájmu zašlete Váš profesní životopis na níže uvedený kontakt, obratem Vás budeme kontaktovat.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Stabilní značka na trhu logistiky
Stabilní značka na trhu logistiky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2901532
Datum zveřejnění: 20.1.2017
2017-01-20
lokalita: Praha Pozice: Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Účetní Společnost: JOBSTART, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28-35.000,-