Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Odborný/á asistent/ka Category Managera
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho dlouholetého klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 30 prodejnami v Čechách, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"Odborný/á asistent/ka Category Managera"
Nový kolega/nová kolegyně bude součástí týmu, který denně komunikuje s českými a zahraničními dodavateli, určuje směr dané sortimentní kategorie a připravuje lokální reklamní akce.
Popis činnosti:
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC - Excel, interní databáze SAP. Dále komunikace s jednotlivými prodejnami na území ČR, vyřizování jejich požadavků, spolupráce s marketingovým oddělením při přípravě propagačních akcí, sledování stavu sortimentu (non food zboží), příprava objednávek zboží, vytváření prodejních statistik a práce s firemními daty.
Požadavky:
- SŠ/VŠ ekonomického směru (i absolvent s praxí při škole)
- AJ komunikativní
- Znalost práce na PC (Excel na pokročilé úrovni), SAP výhodou
- Vysoké pracovní nasazení, schopnost pracovat na více projektech současně
- Ochota učit se nové věci
- Zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
- Nástupní plat podle praxe
- Stabilní zázemí prosperující a i navenek úspěšné společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zkrácená páteční pracovní doba
- Nástup ihned nebo dohodou, HPP
"Odborný/á asistent/ka Category Managera"
Nový kolega/nová kolegyně bude součástí týmu, který denně komunikuje s českými a zahraničními dodavateli, určuje směr dané sortimentní kategorie a připravuje lokální reklamní akce.
Popis činnosti:
Podstatnou částí náplně práce je vedení administrativní agendy spojené s domácími i zahraničními dodavateli a to zejména s využitím PC - Excel, interní databáze SAP. Dále komunikace s jednotlivými prodejnami na území ČR, vyřizování jejich požadavků, spolupráce s marketingovým oddělením při přípravě propagačních akcí, sledování stavu sortimentu (non food zboží), příprava objednávek zboží, vytváření prodejních statistik a práce s firemními daty.
Požadavky:
- SŠ/VŠ ekonomického směru (i absolvent s praxí při škole)
- AJ komunikativní
- Znalost práce na PC (Excel na pokročilé úrovni), SAP výhodou
- Vysoké pracovní nasazení, schopnost pracovat na více projektech současně
- Ochota učit se nové věci
- Zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
- Nástupní plat podle praxe
- Stabilní zázemí prosperující a i navenek úspěšné společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zkrácená páteční pracovní doba
- Nástup ihned nebo dohodou, HPP
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Úspěšný maloobchodní řetězec
Úspěšný maloobchodní řetězec
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2904179
Datum zveřejnění: 23.1.2017
2017-01-23
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Nákupčí Společnost: JOBSTART, s.r.o.