Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník zákaznického servisu/Office manager
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chod kanceláře máte pod palcem? Úsměvy rozdáváte, kam se jen podíváte? Zvládáte nečekané a nemožné pro Vás neexistuje? Když je potřeba, zvednete telefon a domluvíte se? Jste pečlivá/ý a vnímavá/ý? Pak pro Vás máme místo!
Pro našeho klienta, významnou a zaměstnanci ceněnou nadnárodní společnost zabývající se výrobou a prodejem cukrovinek, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office Manager & zákaznický servis s AJ.
Jedná se o zákaznický servis směrem k interním zákazníkům, tedy pobočkám v rámci Evropy. Znalost angličtiny je pro nás tedy nezbytná.
Popis pracovních činností:
- Zajištění zákaznického servisu pro domácí trhy ČR/SR a asistence pro export do zemí JV Evropy
- Rychle reagovat na dotazy zákazníků
- Zpracovávat a řešit požadavky zákazníků (SAP, e-mail, telefon)
- Poskytovat informace o cenách a dodávkách (Excel)
- Zpracovávat objednávky, dodací listy a faktury
- Organizovat práci tak, aby nedošlo k narušení časového rozvrhu dodavatelů a zákazníků
- Komunikovat a koordinovat činnosti s dalšími odděleními v rámci společnosti, logistickým poskytovatelem a dopravci
- starat se o chod kanceláře (objednávání materiálu, pošta, návštěvy atd.)
Od kandidáta očekáváme:
- min. SŠ vzdělání
- AJ na úrovni B2 a vyšší
- Orientace na zákazníka, empatie
- Odolnost vůči stresu
- Preciznost, všímavost, samostatnost
Klient nabízí:
- Stabilní zaměstnání v nedávno zrekonstruované pobočce
- Přátelský, sehraný tým
- Příjemnou atmosféru na pracovišti
- Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na životní/důchodové připojištění, stravenky, příspěvek na kurzy AJ, příspěvek na dopravu
Pracoviště na Praze 4 u stanice metra.
Pro našeho klienta, významnou a zaměstnanci ceněnou nadnárodní společnost zabývající se výrobou a prodejem cukrovinek, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office Manager & zákaznický servis s AJ.
Jedná se o zákaznický servis směrem k interním zákazníkům, tedy pobočkám v rámci Evropy. Znalost angličtiny je pro nás tedy nezbytná.
Popis pracovních činností:
- Zajištění zákaznického servisu pro domácí trhy ČR/SR a asistence pro export do zemí JV Evropy
- Rychle reagovat na dotazy zákazníků
- Zpracovávat a řešit požadavky zákazníků (SAP, e-mail, telefon)
- Poskytovat informace o cenách a dodávkách (Excel)
- Zpracovávat objednávky, dodací listy a faktury
- Organizovat práci tak, aby nedošlo k narušení časového rozvrhu dodavatelů a zákazníků
- Komunikovat a koordinovat činnosti s dalšími odděleními v rámci společnosti, logistickým poskytovatelem a dopravci
- starat se o chod kanceláře (objednávání materiálu, pošta, návštěvy atd.)
Od kandidáta očekáváme:
- min. SŠ vzdělání
- AJ na úrovni B2 a vyšší
- Orientace na zákazníka, empatie
- Odolnost vůči stresu
- Preciznost, všímavost, samostatnost
Klient nabízí:
- Stabilní zaměstnání v nedávno zrekonstruované pobočce
- Přátelský, sehraný tým
- Příjemnou atmosféru na pracovišti
- Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na životní/důchodové připojištění, stravenky, příspěvek na kurzy AJ, příspěvek na dopravu
Pracoviště na Praze 4 u stanice metra.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Známá značka na poli výroby a distribuce cukrovinek.
Známá značka na poli výroby a distribuce cukrovinek.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2913144
Datum zveřejnění: 30.1.2017
2017-01-30
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Recepční, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.