Specialista podpory projede

JOBSTART, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40-45.000,-

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vyhovovala by vám práce, ve které musíte přicházet s novými způsoby, jak řešit požadavky ostatních oddělení? Práce, která testuje, zda jste ve střehu? Práce, kterou po nějaké době budete znát velmi dobře, ale stále vás čas od času dokáže překvapit? Hledáme nového kolegu/novou kolegyni s flexibilním uvažováním a notnou dávkou akčního přístupu.

Pro našeho klienta, mezinárodní obchodní společnost s více než 600 prodejnami v Evropě, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

"Specialista podpory prodeje pro český trh"

Na této pozici budete součástí menšího týmu, který denně komunikuje s prodejnami na území ČR, obchodním oddělením a evropskými centrálami v ostatních zemích. Anglicky budete mluvit denně a bude mít zodpovědnost za zpracování interních požadavků a dotazů, informovat pobočky o obchodních změnách, nových nastaveních atd.

Popis činnosti:

- komunikace s 35 prodejnami v ČR, vedoucími prodejů, regionálními manažery, oddělením obchodu na pražské centrále a ostatními centrálami v Evropě (AJ a ČJ na denní bázi)
- budete první kontaktní osobou pro obchodní otázky a požadavky
- zákaznický servis - zpracování komplexnějších zákaznických stížností, pochval a podnětů, které vám budou přicházet z call centra, získání a předání informací od/do sales oddělení s tím souvisejících
- administrativní podpora obchodního oddělení

Budeme se těšit na vaše životopisy.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:

- nadstandartní platové ohodnocení
- stabilní zázemí prosperující, úspěšné společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- zajímavé a odpovědné úkoly s možností profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- flexibilní pracovní doba a zkrácená páteční pracovní doba
- nástup ihned nebo dohodou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Maloobchodní řetězec prodávající non-food zboží.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky:

- SŠ vzdělání
- AJ min. na úrovni B2, čeština rodilá (výborná znalost české gramatiky)
- pokročilé ovládání MS Office
- znalost maloobchodních procesů - ideální je předchozí zkušenost z administrativní pozice v retailové společnosti (zákaznický servis, objednávky, administrativní podpora nákupu/obchodu atp.)
- orientace na zákazníka, empatie a vstřícná komunikace
- důslednost, pečlivost
- dobré vyjadřovací schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2931099  Datum zveřejnění: 14.2.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40-45.000,-