Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR admin/specialist with German, Dutch, Polish, Spanish
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do you speak fluent german and do you have experience from customer service or HR administration? Great! We might be looking for you!
Our client, international pharmaceutical company, is looking for suitable candidates for the role of
„HR admin/support with German, Dutch, Polish, Czech "
The main activity will be taking complex care of internal HR system. You will be the first point of contact for all the employees of the company within EMEA region and you will be dealing with requests regarding new employment contracts, expiring contracts, keeping tracks of attendance, benefit portfolio and also all the administration connected to these processes (e.g. promotion, company´s policy issues, support of payroll department etc.)
Our client, international pharmaceutical company, is looking for suitable candidates for the role of
„HR admin/support with German, Dutch, Polish, Czech "
The main activity will be taking complex care of internal HR system. You will be the first point of contact for all the employees of the company within EMEA region and you will be dealing with requests regarding new employment contracts, expiring contracts, keeping tracks of attendance, benefit portfolio and also all the administration connected to these processes (e.g. promotion, company´s policy issues, support of payroll department etc.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Our client offer:
- Independent, responsible role in stable, international environment
- Daily usage of foreign languages
- Professional and career growth
- Great salary! Wide range of benefits system
- Immediate start possible
- Independent, responsible role in stable, international environment
- Daily usage of foreign languages
- Professional and career growth
- Great salary! Wide range of benefits system
- Immediate start possible
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
chemical industry
chemical industry
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1) nebo Polský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Nizozemský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Španělský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Our client requires:
- 1-3 years of experience in customer service or HR field
- Very good knowledge of one the first language (C1 level) and english (B2)
- Great communication skills and problem solving attitude
- Customer-service mind
- Ability to multitask, dynamics, reliability
- 1-3 years of experience in customer service or HR field
- Very good knowledge of one the first language (C1 level) and english (B2)
- Great communication skills and problem solving attitude
- Customer-service mind
- Ability to multitask, dynamics, reliability
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2980717
Datum zveřejnění: 20.3.2017
2017-03-20
lokalita: Praha Pozice: HR asistent, HR Koordinátor, Personalista Společnost: JOBSTART, s.r.o.