Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Lodging partner with Danish/German/Hebrew & English
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Would you like to work in multi-cultural environment here in Prague? Are you fluent in Danish/German/Hebrew along with English and a communicative person? Do you want to work for ambitious, well-known and expanding company in travel industry, which Shared Service Centre is placed in one of the most modern office building in the city centre? YES?
What will you do?
You will be dealing closely with corporate partners in EMEA region and with other colleagues across the company. You will be handling multiple channels of communication, as email and phone and will quickly, helpfully and with professionalism provide support to the clients by:
- Resolving issues with lodging partners
- Maintaining relationships with the partners to prevent future issues
- Providing service related to self-service portal and its maintenance
- Following on defined processes, instructions and set expectations
What are the requirements?
- High School/University Diploma (tourism focus advantage)
- Fluent in Danish/Hebrew or German (C1) and English (B2/C1)
- Experience with customer service/travel industry is and advantage
- User knowledge of MS Office
What is the offer?
- Office building at Prague 8
- Training for the position
- Competitive salary
- Huge career opportunity and further development
- Modern and luxurious open-space working place with your own desk
- Free beverages on the workplace
- Office hours from 8:00 till 17:00 (only full time job)
What will you do?
You will be dealing closely with corporate partners in EMEA region and with other colleagues across the company. You will be handling multiple channels of communication, as email and phone and will quickly, helpfully and with professionalism provide support to the clients by:
- Resolving issues with lodging partners
- Maintaining relationships with the partners to prevent future issues
- Providing service related to self-service portal and its maintenance
- Following on defined processes, instructions and set expectations
What are the requirements?
- High School/University Diploma (tourism focus advantage)
- Fluent in Danish/Hebrew or German (C1) and English (B2/C1)
- Experience with customer service/travel industry is and advantage
- User knowledge of MS Office
What is the offer?
- Office building at Prague 8
- Training for the position
- Competitive salary
- Huge career opportunity and further development
- Modern and luxurious open-space working place with your own desk
- Free beverages on the workplace
- Office hours from 8:00 till 17:00 (only full time job)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mealvouchers, cafeteria, pension contribution, 5 weeks holidays, public transportation contribution etc.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Hebrejský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Dánsky jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3028628
Datum zveřejnění: 25.5.2017
2017-05-25
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Prodejce letenek/zájezdů, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.