Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor zakázek s němčinou, ruštinou, italštinou nebo holandštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra v oblasti nábytku a stavebních prvků hledáme kandidáta na pozici Koordinátor zakázek s němčinou, ruštinou, italštinou nebo holandštinou
Je nutná výborná znalost prvního jazyka y a zároveň pokročilá znalost angličtiny (min. B2).
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost německého, ruského, italštinou nebo holandského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (min. C1)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
• Možnost osobního a profesního rozvoje
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
• Mladý a multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
V případě zájmu prosím o zaslání CV v českém/slovenském a anglickém jazyce
Je nutná výborná znalost prvního jazyka y a zároveň pokročilá znalost angličtiny (min. B2).
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost německého, ruského, italštinou nebo holandského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (min. C1)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2)
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
• Možnost osobního a profesního rozvoje
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
• Mladý a multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
V případě zájmu prosím o zaslání CV v českém/slovenském a anglickém jazyce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Pro světového lídra v oblasti nábytku a stavebních prvků
Pro světového lídra v oblasti nábytku a stavebních prvků
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ruský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1) nebo Nizozemský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Italský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3034628
Datum zveřejnění: 27.4.2017
2017-04-27
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.