Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent zákaznického servisu
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
24-28.000,-
24-28.000,-
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Je na Vás spolehnutí a v práci jste pečlivý/á? Jste nastavením optimista a nic Vás nerozhází? V komunikaci umíte být asertivní a při řešení problémů a požadavků důsledný/á? Pokud ano, napište nám, rádi se s Vámi sejdeme. Předchozí zkušenosti demonstrující, že umíte komunikovat (např. ze zákaznické linky, servisního oddělení, oddělení reklamací apod.) vítáme! A pokud máte zkušenost z oblasti pojištění, práva a/nebo logistiky tím lépe.
Klientem je logistická firma, zákaznické oddělení tedy řeší reklamace a škodné události ve vztahu s dopravci. Komunikuje napříč firmou a nový kolega/nová kolegyně bude kontaktní osobou pro vedoucí různých oddělení z ostatních poboček v ČR. Prostřednictvím e-mailu bude také ve spojení se svými zahraničními kolegy.
Tým u klienta je tříčlenný a i proto je pro jeho stávající členy důležité, abyste si vzájemně sedli. Hledají parťáka, někoho, kdo k nim zapadne a bude do práce chodit rád.
Vaším úkolem bude:
- přijímat veškeré podklady k reklamacím a škodním událostem
- vést evidenci reklamací a škodních událostí vzniklých při mezinárodní i vnitrostátní přepravě
- připravovat základní právní podklady dle požadavků nadřízeného
- provádět základní poradenskou činnost pro jednotlivé pobočky
Od nového člena týmu chceme:
- SŠ/VOŠ, právní nebo dopravní obor výhodou
- AJ B1-2
- samostatnost, pečlivost
- ochotu denně řešit ne vždy příjemné záležitosti
- kultivovaný mluvený projev, schopnost naslouchat a vést efektivní komunikaci
Od našeho klienta můžete očekávat:
- propracovaný plán zaškolení, který Vám pomůže během prvních měsíců
- společnost, kde je vzájemná spolupráce založená na důvěře
- příjemné, moderní prostředí nadnárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené, 2 dny na zotavenou, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění a mnoho dalších výhod (firemní akce jako letní grilování či společné sportovní a kulturní aktivity, karta Multisport, možnost využívat firemní fitko přímo v místě pracoviště)
Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody
Místo výkonu práce: Praha - západ
V případě zájmu zašlete Váš profesní životopis na níže uvedený kontakt, obratem Vás budeme kontaktovat.
Doba určitá se po 1 roce překlápí na smlouvu na dobu neurčitou, jde o firemní standard.
Klientem je logistická firma, zákaznické oddělení tedy řeší reklamace a škodné události ve vztahu s dopravci. Komunikuje napříč firmou a nový kolega/nová kolegyně bude kontaktní osobou pro vedoucí různých oddělení z ostatních poboček v ČR. Prostřednictvím e-mailu bude také ve spojení se svými zahraničními kolegy.
Tým u klienta je tříčlenný a i proto je pro jeho stávající členy důležité, abyste si vzájemně sedli. Hledají parťáka, někoho, kdo k nim zapadne a bude do práce chodit rád.
Vaším úkolem bude:
- přijímat veškeré podklady k reklamacím a škodním událostem
- vést evidenci reklamací a škodních událostí vzniklých při mezinárodní i vnitrostátní přepravě
- připravovat základní právní podklady dle požadavků nadřízeného
- provádět základní poradenskou činnost pro jednotlivé pobočky
Od nového člena týmu chceme:
- SŠ/VOŠ, právní nebo dopravní obor výhodou
- AJ B1-2
- samostatnost, pečlivost
- ochotu denně řešit ne vždy příjemné záležitosti
- kultivovaný mluvený projev, schopnost naslouchat a vést efektivní komunikaci
Od našeho klienta můžete očekávat:
- propracovaný plán zaškolení, který Vám pomůže během prvních měsíců
- společnost, kde je vzájemná spolupráce založená na důvěře
- příjemné, moderní prostředí nadnárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené, 2 dny na zotavenou, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění a mnoho dalších výhod (firemní akce jako letní grilování či společné sportovní a kulturní aktivity, karta Multisport, možnost využívat firemní fitko přímo v místě pracoviště)
Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody
Místo výkonu práce: Praha - západ
V případě zájmu zašlete Váš profesní životopis na níže uvedený kontakt, obratem Vás budeme kontaktovat.
Doba určitá se po 1 roce překlápí na smlouvu na dobu neurčitou, jde o firemní standard.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Silná logistická značka
Silná logistická značka
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3057431
Datum zveřejnění: 12.5.2017
2017-05-12
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Likvidátor škod, Specialista podpory zákazníků Společnost: JOBSTART, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 24-28.000,-