Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Fakturantka/Specialista podpory zákazníků
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Oceníte různorodou práci? Máte zkušenost s fakturací a dílčími účetními operacemi? Budete rádi pravou rukou hlavní účetní a zároveň administrativní podporou projektovému manažerovi? Chcete pracovat v menším týmu v kanceláři, kde na Vás dýchne téměř rodinná atmosféra? Rodina nejsme, ale kanceláře máme v příjemné vilové čtvrti!
Náš klient, světoznámý výrobce dveřních systémů, rozšiřuje tým na oddělení financí a rád přijme nového kolegu/novou kolegyni na pozici FAKTURANT/KA - SPECIALISTA PODPORY ZÁKAZNÍKŮ.
Fakturace a podpůrné činnosti pro hlavní účetní tvoří 50% náplně práce, zbývající polovina je věnována administrativě spojené se zakázkami a komunikaci se zákazníky.
Náplň práce:
- vedení evidence a stavu realizace zakázek, pomoc projektovému manažerovi s administrativou a organizací denních činností včetně komunikace se zákazníky
- fakturace zakázek
- pomocné práce pro hlavní účetní dle denní potřeby (např. zpracování vyúčtování nákladů zaměstnanců, knihy jízd, příprava účetních dokladů, apod.)
- pomocné práce pro finančního manažera dle denní potřeby, např. příprava podkladů k soudnímu vymáhání pohledávek, vedení evidencí a příprava splátkových kalendářů apod.)
Vhodný kandidát:
- SŠ/VŠ vzdělání
- středně pokročilá znalost MS Excel
- znalost fakturace, povědomí o účetních operacích
- znalost Helios Orange výhodou
- loajální a asertivní osobnost
Klient nabízí:
- finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- přátelský kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- parkování přímo u kanceláře
Náš klient, světoznámý výrobce dveřních systémů, rozšiřuje tým na oddělení financí a rád přijme nového kolegu/novou kolegyni na pozici FAKTURANT/KA - SPECIALISTA PODPORY ZÁKAZNÍKŮ.
Fakturace a podpůrné činnosti pro hlavní účetní tvoří 50% náplně práce, zbývající polovina je věnována administrativě spojené se zakázkami a komunikaci se zákazníky.
Náplň práce:
- vedení evidence a stavu realizace zakázek, pomoc projektovému manažerovi s administrativou a organizací denních činností včetně komunikace se zákazníky
- fakturace zakázek
- pomocné práce pro hlavní účetní dle denní potřeby (např. zpracování vyúčtování nákladů zaměstnanců, knihy jízd, příprava účetních dokladů, apod.)
- pomocné práce pro finančního manažera dle denní potřeby, např. příprava podkladů k soudnímu vymáhání pohledávek, vedení evidencí a příprava splátkových kalendářů apod.)
Vhodný kandidát:
- SŠ/VŠ vzdělání
- středně pokročilá znalost MS Excel
- znalost fakturace, povědomí o účetních operacích
- znalost Helios Orange výhodou
- loajální a asertivní osobnost
Klient nabízí:
- finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- přátelský kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- parkování přímo u kanceláře
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Přední výrobce a distributor elektrických dveřních systémů.
Přední výrobce a distributor elektrických dveřních systémů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Ostatní znalosti
Fakturace - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3094830
Datum zveřejnění: 7.6.2017
2017-06-07
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista back office, Specialista fakturace a plateb Společnost: JOBSTART, s.r.o.