Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR generalista - 3 dny v týdnu
Joyful Craftsmen s.r.o.
Místo práce
Václavské náměstí 17, Praha 1, Praha
Václavské náměstí 17, Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nabízíme jedinečnou příležitost pro nadšence do oblasti lidských zdrojů a hlavně ty, kteří rádi nastavují procesy od začátku a nemají předem vyšlapanou cestu.
Jsme mladá, dynamicky se rozvíjející IT společnost, jejíž základem je dělat softwar jako řemeslo. Zaměstnanci se orientují na řešení Business Intelligence, s přesahem do aplikačního developmentu na platformě .NET. Naše zkušenosti a trvale inovativní přístup nám umožňují dodávat produkty a služby postavené na nejnovějších Microsoft technologiích a principech.
Abychom mohli růst a to ve všech ohledech, hledáme do týmu vhodného kandidáta/ku, který/rá ponese:
- Zodpovědnost za nové nastavení všech HR procesů
- Zodpovědnost za kompletní nábor zaměstnanců od A-Z (inzerce, přímé oslovování, vedení pohovorů, úvodní školení, adaptační program, apod.)
- Zodpovědnost za interní komunikaci a firemní kulturu (péče o zaměstnance)
- Zodpovědnost za budování značky zaměstnavatele – marketing
- Spolupráce s vysokými školami (talent hiring, trainee programs)
- Nastavení procesů a rozvoj oblastí - vzdělání a rozvoje, odměňování a benefitů, personální reporting a controlling
- Zodpovědnost za veškerou personální administrativu
Jsme mladá, dynamicky se rozvíjející IT společnost, jejíž základem je dělat softwar jako řemeslo. Zaměstnanci se orientují na řešení Business Intelligence, s přesahem do aplikačního developmentu na platformě .NET. Naše zkušenosti a trvale inovativní přístup nám umožňují dodávat produkty a služby postavené na nejnovějších Microsoft technologiích a principech.
Abychom mohli růst a to ve všech ohledech, hledáme do týmu vhodného kandidáta/ku, který/rá ponese:
- Zodpovědnost za nové nastavení všech HR procesů
- Zodpovědnost za kompletní nábor zaměstnanců od A-Z (inzerce, přímé oslovování, vedení pohovorů, úvodní školení, adaptační program, apod.)
- Zodpovědnost za interní komunikaci a firemní kulturu (péče o zaměstnance)
- Zodpovědnost za budování značky zaměstnavatele – marketing
- Spolupráce s vysokými školami (talent hiring, trainee programs)
- Nastavení procesů a rozvoj oblastí - vzdělání a rozvoje, odměňování a benefitů, personální reporting a controlling
- Zodpovědnost za veškerou personální administrativu
Zaměstnanecké výhody, benefity
Typ pracovního úvazku – dle dohody (DPČ, HPP)
Nástup co nejdříve – březen, duben
Flexibilitu, netrváme na konkrétních 3 dnech v týdnu – dohodou
Možnosti profesního, karierního růstu
Možnost zvýšení pracovního úvazku v budoucnu
Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (Václavské náměstí)
Teplé, studené nápoje a ovoce na pracovišti zdarma
Joyful přístup na pracovišti
Nástup co nejdříve – březen, duben
Flexibilitu, netrváme na konkrétních 3 dnech v týdnu – dohodou
Možnosti profesního, karierního růstu
Možnost zvýšení pracovního úvazku v budoucnu
Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (Václavské náměstí)
Teplé, studené nápoje a ovoce na pracovišti zdarma
Joyful přístup na pracovišti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
SŠ /VŠ vzdělání
Zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky, ideálně 3 až 5
Anglický jazyk slovem i písmem na pokročilé úrovni
Zkušenost se zaváděním jednotlivých HR procesů nutná
Dobrá znalost klíčových personálních procesů a nástrojů s nimi souvisejících v těchto oblastech:
- Nábor a výběr zaměstnanců (výhodou zkušenost s náborem IT pozic)
- Interní komunikace a budování firemní kultury
- Personální administrativa
- Spolupráce s vysokými školami
- Velmi dobrá znalost pracovního práva a jeho aplikace do praxe
Výhodou - povědomí o procesech v oblastech (v těchto oblastech se nadále může vhodný kandidát rozvíjet):
- Vzdělávání a rozvoje
- Odměňování a benefitů
- Personální reporting
Znalost práce s nástroji MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Analytické schopnosti
Orientace na detail a strukturu, organizační schopnosti
Komunikační a prezentační dovednosti
Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
Joyful přístup:)
Zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky, ideálně 3 až 5
Anglický jazyk slovem i písmem na pokročilé úrovni
Zkušenost se zaváděním jednotlivých HR procesů nutná
Dobrá znalost klíčových personálních procesů a nástrojů s nimi souvisejících v těchto oblastech:
- Nábor a výběr zaměstnanců (výhodou zkušenost s náborem IT pozic)
- Interní komunikace a budování firemní kultury
- Personální administrativa
- Spolupráce s vysokými školami
- Velmi dobrá znalost pracovního práva a jeho aplikace do praxe
Výhodou - povědomí o procesech v oblastech (v těchto oblastech se nadále může vhodný kandidát rozvíjet):
- Vzdělávání a rozvoje
- Odměňování a benefitů
- Personální reporting
Znalost práce s nástroji MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Analytické schopnosti
Orientace na detail a strukturu, organizační schopnosti
Komunikační a prezentační dovednosti
Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
Joyful přístup:)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Joyful Craftsmen je mladá IT společnost, jejíž základem je dělání softwaru jako řemeslo. Joyful Craftsmen se primárně orientuje na řešení Business Intelligence, s přesahem do aplikačního developmentu na platformě .NET. Naše zkušenosti a trvale inovativní přístup nám umožňují dodávat produkty a služby postavené na nejnovějších Microsoft technologiích a principech.
ID: 2033724
Datum zveřejnění: 3.3.2015
2015-03-03
lokalita: Praha Pozice: HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor Společnost: Joyful Craftsmen s.r.o.