Pracovník zákaznického centra / key customer care officer

KAMÝK DAUNEN s.r.o. (MPSV)

Místo práce
179, 262 63 Kamýk nad Vltavou, Okres Příbram
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
2016-09-15
Mzdové podmínky (brutto)
18000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (42220)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:Kamýk Daunen s.r.o., IČ 25691104
Pracoviště:Kamýk nad Vltavou 179, 262 63 Kamýk nad Vltavou
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Minimální stupeň vzdelání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 2016-09-15
Mzdové rozpětí:od 18000 Kč
Vhodné pro:Absolventy středních škol

Informace o náboru

Poznámka k volnému místu:Pozice: Pracovník zákaznického centra / Key Customer Care Officer
Požadavky: Obecné dovednosti: pokročilá uživatelská znalost sady MsOffice - Word, Excel, Outlook, numerická způsobilost a ekonomické povědomí, jazyková způsobilost v češtině - úroveň: rodilý mluvčí (C2), jazyková způsobilost v angličtině - úroveň: středně pokročilý (B2), řidičský průkaz sk. B
Osobnostní předpoklady: velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti, příjemné vystupování při osobním jednání i při jednání po telefonu, prozákaznický přístup, kladný přístup k budování vztahů se zákazníky, obchodní zkušenosti, výborné organizační schopnosti, schopnost definovat priority, samostatnost a schopnost efektivně řešit problémy, schopnost pozitivně přijímat změny, proaktivní přístup, časová flexibilita, odolnost vůči stresu
Náplň práce: řízení veškeré komunikace a záležitostí klíčového zákazníka (příjem objednávek od zákazníka, přenášení objednávek do informačního systému SAP, udržování a budování/rozvíjení dlouhodobě dobrých vztahů s klíčovým zákazníkem, řízení veškerých změn, případných problémů a úprav v jednotlivých zakázkách se zákazníkem, komunikace všech změn a nových požadavků zákazníka směrem dovnitř firmy, zajišťvání dopravy, komunikace s dopravcem, tvorba průvodních dokumentů, pracovních instrukcí v případě příchozích změn, popisů požadovaných postup kontroly kvality,vytváření strategického plánu dle dlouhodobých priorit pro klienta v závislosti na prognózách budoucích objemů zakázek, neustálé analyzování prognóz budoucích objemů zakázek, pravidelná spolupráce s plánovačem a asistence při tvorbě kapacitního plánu, komunikace zejména s odd. výroby a dalšími odděleními společnosti, neustálá komunikace se zákazníkem o průběhu zakázek a včasné informování v případě komplikací, průběžné navrhování zlepšení s cílem zefektivnit výrobu, snížit náklady, zlepšit kvalitu a produktivitu, atd.
Zaměstnanecké výhody: podnikové slevy, dotované firemní stravování a nápoje, firemní akce.
Nástup: možný ihned Mzda: 18 000,- Kč
Kontakt: Bendová Sonja Bc., tel.: 778476511, e-mail: [email protected]
Místo výkonu práce: Kamýk nad Vltavou č.p. 179

 
Poslední změna:2016-09-16, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Příbram

číslo volného místa: 11433390777
 

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
ID: 2726652  Datum zveřejnění: 16.9.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 18000 Kč/měsíc