Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník příjmu a výdeje servisních zakázek
Kariéra spol. s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- obsluha příchozích zákazníků do servisu v oblasti oprav spotřebičů a prodeje náhradních dílů
- přístup do skladu zboží a oprav servisu
- manipulace se zásilkami/balíky o hmotnosti do cca 15 kg
- zpracování všech došlých a odchozích zásilek a oprav do/ze servisu s osobním příjmem/odběrem i s kurýrními službami/poštou
- vybalení balíků s došlými přístroji na opravu, jejich identifikace a zkompletování s přiloženými doklady a následné přijetí zakázky do PC systému servisu
- příjem a výdej zakázek na opravu/servis, které přinesou zákazníci osobně do servis shopu
- pultový prodej a poradenství v oblasti náhradních dílů, příslušenství a dalších produktů prodávaných domácí spotřebiče
- příjem balíkových zakázek z centrálního skladu náhradních dílů v Německu, které je nutno vyhledat podle číselného značení v PC systému (SAP) a vytvořit na ně následně etiketu s adresou zákazníka v PC systému spedice
- vytváření seznamu zásilek jako podkladu o převzetí pro spediční firmu
- balení opravených výrobků a zakoupených náhradních dílů pro přepravu spedicí
- expedice záručních výměn na smluvní servisní partnery a zákazníky
- vytváření dokladů v PC, potřebných pro evidenci a doručení zásilek zákazníkovi
- evidence a údržba databáze logistických vnitrostátních zakázek za účelem dohledání zakázky, potvrzení o jejím doručení apod.
- odesílání zakázek s opravenými přístroji/náhradními díly pro zákazníky servisu
- balení a příprava k expedici pro vracené zboží od techniků zpět do centrálního skladu
- jednání s řidiči spedičních firem
- obsluha pokladny na pultu servis shopu, vedení pokladní knihy a pravidelné reporty/pokladní uzávěrky
- příprava a vedení statistik a výkazů spojených s pozicí
- plnění dalších souvisejících operativních úkolů podle pokynů vedoucího servisu
- přístup do skladu zboží a oprav servisu
- manipulace se zásilkami/balíky o hmotnosti do cca 15 kg
- zpracování všech došlých a odchozích zásilek a oprav do/ze servisu s osobním příjmem/odběrem i s kurýrními službami/poštou
- vybalení balíků s došlými přístroji na opravu, jejich identifikace a zkompletování s přiloženými doklady a následné přijetí zakázky do PC systému servisu
- příjem a výdej zakázek na opravu/servis, které přinesou zákazníci osobně do servis shopu
- pultový prodej a poradenství v oblasti náhradních dílů, příslušenství a dalších produktů prodávaných domácí spotřebiče
- příjem balíkových zakázek z centrálního skladu náhradních dílů v Německu, které je nutno vyhledat podle číselného značení v PC systému (SAP) a vytvořit na ně následně etiketu s adresou zákazníka v PC systému spedice
- vytváření seznamu zásilek jako podkladu o převzetí pro spediční firmu
- balení opravených výrobků a zakoupených náhradních dílů pro přepravu spedicí
- expedice záručních výměn na smluvní servisní partnery a zákazníky
- vytváření dokladů v PC, potřebných pro evidenci a doručení zásilek zákazníkovi
- evidence a údržba databáze logistických vnitrostátních zakázek za účelem dohledání zakázky, potvrzení o jejím doručení apod.
- odesílání zakázek s opravenými přístroji/náhradními díly pro zákazníky servisu
- balení a příprava k expedici pro vracené zboží od techniků zpět do centrálního skladu
- jednání s řidiči spedičních firem
- obsluha pokladny na pultu servis shopu, vedení pokladní knihy a pravidelné reporty/pokladní uzávěrky
- příprava a vedení statistik a výkazů spojených s pozicí
- plnění dalších souvisejících operativních úkolů podle pokynů vedoucího servisu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí stabilní společnosti
- firemní bonusy a benefity
- dobré finanční ohodnocení
- firemní bonusy a benefity
- dobré finanční ohodnocení
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ s fotografií na e-mail [email protected] a uvádějte značku 2421/PPVSZ/PRAHA/HLI
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat ( ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám ) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2014. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat ( ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám ) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2014. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
nadnárodní společnost specializující se na elektronické výrobky využitelné v domácnosti
nadnárodní společnost specializující se na elektronické výrobky využitelné v domácnosti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1) nebo Německý jazyk - Úplný začátečník (A1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- zkušenosti s prací s náhradními díly, se skladovým hospodářstvím, s prodejem zboží, práce s pokladnou
- technický typ nutností
- manuální zručnost
- fyzické předpoklady
- schopnost samostatné práce, zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, rozhodnost
- velmi dobré komunikační dovednosti i v písemné podobě
- odolnost vůči stresu
- technický typ nutností
- manuální zručnost
- fyzické předpoklady
- schopnost samostatné práce, zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, rozhodnost
- velmi dobré komunikační dovednosti i v písemné podobě
- odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 1721491
Datum zveřejnění: 24.4.2014
2014-04-24
lokalita: Praha Pozice: Pracovník reklamačního oddělení, Prodavač, Skladník, Specialista podpory zákazníků Společnost: Kariéra spol. s r.o.