Quality Assurance Coordinator/Moravskoslezský kraj

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Okres Frýdek - Místek
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- spolupráce na implementaci management systému
- organizace a podílení se na interních auditech
- spolupráce při tvorbě a aktualizaci firemních procesů
- udržování aktuálních dokumentů na intranetu
- reporting a administrativní práce spojená s oddělením QESH

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zázemí mezinárodní společnosti
- dovolenou navíc, závodní stravování
- kurzy AJ a další vzdělávání
- nadstandardní zdravotní péči
- práci v profesionálním a přátelském kolektivu

Informace o náboru

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 23273/QAC/okres Frýdek - Místek/HLI.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat ( ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám ) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2014. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

konstrukce, strojírenská výroba, montáž

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- min. SŠ vzdělání technického zaměření, obor strojírenství výhodou
- min. 2 roky praxe v provádění auditů management systému v technicky zaměřené společnosti
- znalost normy ISO 9001, API Q1 výhodou
- zkušenost s nastavováním a organizací management systému a auditní činnost, audit plán, organizace auditů, auditní činnost samotná, dohled nad nápravnými kroky, správa systému směrnic, nejedná se pouze o výrobu, ale také o dodržování procesů veškerých odděleních (HR, finance, engineering..) Nejedná se o problematiku kontroly jakosti ve výrobě, jedná se o vedení jakosti operativní a administrativní.

- dobré komunikační a prezentační schopnosti
- flexibilní, kreativní a profesionální přístup

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 1721528  Datum zveřejnění: 24.4.2014