Specialista řízení procesů v organizaci/Praha

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha 5, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- analýza existujících procesů v rámci organizace, systematické zpracování dokumentace
- předkládání návrhů opatření ke zlepšení a optimalizaci procesů, dokumentace nově nastavených procesů
- zodpovědnost a řízení projektu interního kontrolního systému společnosti (self-assessment/ vnitřní audit)
- provádění a kontrola plnění opatření
- zodpovědnost za systém interních směrnic společnosti, adaptace koncernových předpisů, návrh lokálních směrnic (spolupráce s managementem v dané oblasti)
- přímá úzká spolupráce s vedením společnosti a jednateli

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zázemí stabilní nadnárodní společnosti
- samostatnou pozici v rámci menšího týmu zaměřeného na dodržování předpisů a interních směrnic společnosti
- možnost podílet se na novém nastavení efektivního řízení stabilní mezinárodní společnosti
- dobré finanční ohodnocení, 13. plat
- firemní bonusy a benefity - 5 týdnů dovolené, stravenky, jazykové kurzy

Informace o náboru

Termín nástupu: dohodou
Místo pracoviště: Praha 5

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ s fotografií na e-mail [email protected] a uvádějte značku 2421/SŘPR/PRAHA/HLI

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat ( ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám ) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Pro našeho významného klienta, nadnárodní obchodní společnost specializující se na elektronické výrobky využitelné v domácnosti, hledáme vhodné uchazeče na pozici:

SPECIALISTA ŘÍZENÍ PROCESŮ V ORGANIZACI

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ/SŠ ekonomického směru
- min. 3 roky praxe v oblasti organizace a procesů u mezinárodní společnosti
- praxe v poradenské nebo auditorské společnosti se zaměřením na metodologii a procesní optimalizaci výhodou
- zkušenosti se zpracováním koncepcí a řízením projektů
- příprava a předkládání návrhů opatření ke zlepšení a optimalizaci procesů
- zkušenost s implementací interních předpisů
- plynulá znalost angličtiny (slovem i písmem), znalost NJ výhodou
- znalost programu SAP výhodou
- znalost MS Office, Access
- schopnost samostatné práce, motivovanost, proaktivní přístup
- komunikační a prezentační schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 1954769  Datum zveřejnění: 11.12.2014