Obchodní ředitel pro provoz česká Skalice

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Královéhradecký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Obchodní ředitele pro provoz Česká Skalice

Zaměstnanecké výhody, benefity

po zapracování smlouvu na dobu neurčitou, odpovídající mzdové ohodnocení

Životopisy posílejte na e-mail. [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

SKALIČAN a. s.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

vzdělání VŠ/SŠ, vysokou schopnost komunikace se zákazníky, obchodního ducha, praxi a zkušenosti z prostředí obchodních společností (velkoobchod,maloobchod),
schopnost vést tým spolupracovníků,kontakty na obchodní společnosti,časovou flexibilitu, práce na PC-znalost běžných uživatelských programů, řidič. průkaz B.
Znalost cizích jazyků výhodou.


Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o., a to do 31. 12. 2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 1975834  Datum zveřejnění: 12.1.2015