Administrátor s FJ + AJ / Plzeň / AND

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Plzeň, Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned / dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

PRACOVNÍ NÁPLŇ
Provádění transakčních úkolů v oblasti řízení pohledávek
Zadávání veškerých příchozích dotazů na Customer Query Management System
Klasifikace pohledávek do předdefinovaných kategorií
Zajištění, aby všechny přihlášené dotazy byly řešeny ve stanovených lhůtách
Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce s příslušnými kontaktními osobami v evropských distribučních centrech
Provádění údržby / úklidu ve všech administrativních souborů a souvisejících a dat
Promptní řešení požadavků klientů

Zaměstnanecké výhody, benefity

NABÍZÍME
Moderní pracoviště v centru města
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Zaměstnání ve stabilní mezinárodní společnosti
Pozitivní firemní kultura založená na vzájemném respektu
Jazykové kurzy a další kurzy vyplácené společností
Čisté moderní pracovní prostředí a zázemí
Flexibilní pracovní doba
Příspěvky systému důchodového pojištění
Roční bonus
Placené přesčasy
Firemní akce
Open space office
Stravenky

Typ pracovního poměru: HPP, doba neurčitá
Místo výkonu práce: Plzeň (centrum)
Datum nástupu: ihned / dohodou

Informace o náboru

Typ pracovního poměru: HPP, doba neurčitá
Místo výkonu práce: Plzeň (centrum)
Datum nástupu: ihned / dohodou


Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ a AJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 36914/ADMINAND.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl, vzdělávací sféru a průmysl informačních technologií hledáme vhodného uchazeče na pozici:

ADMINISTRÁTOR DO REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ s FJ+AJ / Plzeň

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

Ekonomie, Finance, Obchod

Jazykové znalosti

Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY
SŠ/ VŠ vzdělání
Velmi pokročilá znalost francouzského jazyka a komunikativní znalost angličtiny
Počítačová gramotnost a zkušenosti s MS Excel
Zodpovědnost, přesnost, pracovitost, odhodlání na vysoké úrovni
Schopnost pracovat v týmu, stejně jako možnost nastavit osobní cíle
Přátelská a bezstarostná osobnost
Dobré komunikační dovednosti
Efektivita zpracování dat
Praktický přístup k řešení problémů
Flexibilita, Time management
Schopnost učit se a vstřebávat nové znalosti
Schopnost učit se ze zkušeností jiných
Respektujte státních svátků zahraničí

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců