Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí účetního oddělení / Plzeň / AND
Kariéra spol. s r.o.
Místo práce
Plzeň - město
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned / dohodou
ihned / dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce
Vedení rostoucího týmu (v současné době 9 kolegů), který poskytuje účetní služby v oblastech účtů splatných (včetně zpracování faktur, měsíční uzávěrky, zpracování nákladů), obecné účetnictví a správy služebních cest pro společnosti naší skupiny
V budoucnu kompletní převzetí odpovědnosti za oblast financí PO v ČR
Nastavení denních, týdenních nebo měsíčních priorit pro tým
Zajištění školení / koučování každého jednotlivce k dosažení individuálních cílů
Podpora týmového výkonu + případné administrativní úkony
Zajištění stability a efektivity všech procesů na vysoké úrovni
Udržení aktuální dokumentace procesů, zároveň také školící dokumentaci
Identifikace a návrhy na zlepšení procesu tam, kde je to nezbytné
Nábor, hodnocení a školení nových zaměstnanců
Vedení případných budoucích projektů ve svěřené oblasti
Řešení nezbytných úkolů
V omezené míře jednání s místními finančními úřady a auditory
Vedení rostoucího týmu (v současné době 9 kolegů), který poskytuje účetní služby v oblastech účtů splatných (včetně zpracování faktur, měsíční uzávěrky, zpracování nákladů), obecné účetnictví a správy služebních cest pro společnosti naší skupiny
V budoucnu kompletní převzetí odpovědnosti za oblast financí PO v ČR
Nastavení denních, týdenních nebo měsíčních priorit pro tým
Zajištění školení / koučování každého jednotlivce k dosažení individuálních cílů
Podpora týmového výkonu + případné administrativní úkony
Zajištění stability a efektivity všech procesů na vysoké úrovni
Udržení aktuální dokumentace procesů, zároveň také školící dokumentaci
Identifikace a návrhy na zlepšení procesu tam, kde je to nezbytné
Nábor, hodnocení a školení nových zaměstnanců
Vedení případných budoucích projektů ve svěřené oblasti
Řešení nezbytných úkolů
V omezené míře jednání s místními finančními úřady a auditory
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme
Pozitivní firemní kulturu založenou na úctě k zaměstnancům a jejich práci
Velmi pěkná a nové pracovní prostředí v centru města
Příležitost k růstu
Jazykové kurzy a další školení
Mobilní telefon a notebook
Roční bonus (na základě finančních výsledků)
Pracovní flexibilní pracovní dobu
Sleva pro produkty společnosti
Dodatečné prázdniny
Firemní akce
Stravenky
Typ pracovního poměru: HPP, doba neurčitá
Místo výkonu práce: Plzeň-jih
Datum nástupu: ihned / dohodou
Pozitivní firemní kulturu založenou na úctě k zaměstnancům a jejich práci
Velmi pěkná a nové pracovní prostředí v centru města
Příležitost k růstu
Jazykové kurzy a další školení
Mobilní telefon a notebook
Roční bonus (na základě finančních výsledků)
Pracovní flexibilní pracovní dobu
Sleva pro produkty společnosti
Dodatečné prázdniny
Firemní akce
Stravenky
Typ pracovního poměru: HPP, doba neurčitá
Místo výkonu práce: Plzeň-jih
Datum nástupu: ihned / dohodou
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 36914/VEDOUCI/AND.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl, vzdělávací sféru a průmysl informačních technologií hledáme vhodného uchazeče na pozici:¨
VEDOUCÍ ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ / Plzeň / AND
Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl, vzdělávací sféru a průmysl informačních technologií hledáme vhodného uchazeče na pozici:¨
VEDOUCÍ ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ / Plzeň / AND
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Ekonomie, Finance, Obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky
Předchozí zkušenosti v oblasti financí a účetnictví
Zkušenosti s vedením malého účetního týmu - výhodou
Výborná znalost AJ
Pokročilá znalost produktů Microsoft Office
Znalosti a osvědčené pracovní zkušenosti z práce s účetními systémy (preferované Aplikace Oracle)
Znalost účetních a daňových předpisů
Schopnost konstruktivně pracovat pod stresem a tlakem, aktivní, flexibilní a adaptabilní přístup k práci
Zaměření na zákazníka, efektivní přístup k řešení problémů
Schopnost nastavení priorit a orientace na výsledky
Plánování a organizační schopnosti
Přesnost, pracovitost
Týmový hráč
Závazek k sebevývoji
Předchozí zkušenosti v oblasti financí a účetnictví
Zkušenosti s vedením malého účetního týmu - výhodou
Výborná znalost AJ
Pokročilá znalost produktů Microsoft Office
Znalosti a osvědčené pracovní zkušenosti z práce s účetními systémy (preferované Aplikace Oracle)
Znalost účetních a daňových předpisů
Schopnost konstruktivně pracovat pod stresem a tlakem, aktivní, flexibilní a adaptabilní přístup k práci
Zaměření na zákazníka, efektivní přístup k řešení problémů
Schopnost nastavení priorit a orientace na výsledky
Plánování a organizační schopnosti
Přesnost, pracovitost
Týmový hráč
Závazek k sebevývoji
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 2105818
Datum zveřejnění: 11.5.2015
2015-05-11
lokalita: Plzeň - město Pozice: Finanční manažer, Hlavní účetní, Mzdový účetní, Účetní, Vedoucí oddělení Společnost: Kariéra spol. s r.o.