Administrátor reklamací / Plzeň / AND

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned / dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce
Zpracování administrativních/transakčních úkolů v oblasti reklamací
Zadání všech příchozích požadavků do Zákaznického systému
Klasifikaci reklamací do příslušných kategorií
Zajištění vyřešení všech zadaných reklamací v časových limitech stanovených přímým nadřízeným
Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce s relevantními osobami v rámci evropských distribučních center
Správu složek a dat souvisejících s výkonem pozice
Okamžité řešení problémů a požadavků zákazníka

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme
Práci v centru města
Zázemí velké mezinárodní společnosti
Přátelský kolektiv
Smlouvu na dobu neurčitou
Pozitivní firemní kulturu založenou na vzájemném respektu
Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
Možnost dalšího vzdělávání
Roční bonus
Placené přesčasy
Firemní akce
Stravenky
Příspěvky penzijní pojištění
Flexibilní pracovní dobu
Občerstvení na pracovišti
Dovolenou navíc

Typ pracovního poměru: HPP
Možný nástup: ihned / dohodou
Místo práce: Plzeň

Informace o náboru

Typ pracovního poměru: HPP
Možný nástup: ihned / dohodou
Místo práce: Plzeň

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 36914/REKLAMACE/AND.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl, vzdělávací sféru a průmysl informačních technologií hledáme vhodného uchazeče na pozici:

ADMINISTRÁTOR REKLAMACÍ / Plzeň / AND

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme
Velmi dobrou znalost PC s prokázanými administrativními schopnostmi
Znalost anglického a francouzského jazyka na úrovni B2-C1
(každodenní komunikace, vyřizování e-mailů, telefonních hovorů)
Přesné a efektivní zpracování dat
Zájem o práci s údaji a opakujícími se úkoly
Schopnost práce pod stresem, dodržování požadovaných termínů
Základní znalost zákaznických servisních procesů
Zájem o maloobchod s médii a obchod s půjčovnami médií
Přesnost a smysl pro detail
Flexibilitu
Schopnost práce v týmu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2113252  Datum zveřejnění: 18.5.2015