Sales order administrator s PL/IT + aj / Plzeň / AND

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned / dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
Zajištění administrací a transakčních úkolů v rámci prodejní oblasti objednávky a reklamací
Řízení pohledávek a klientských dat
Zadávání veškerých příchozích objednávek do společného programu
Zpracování objednávky, vrácení zboží, reklamace
Zajištění včasného zpracování smluv o poskytování služeb
Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce s příslušnými kontaktními osobami
Péče a správa veškerých údajů, dat a databází
Okamžité řešení klientských požadavků

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
Příležitost k růstu a realizaci sebe sama v mezinárodní společnosti
Pozitivní firemní kulturu založenou na úctě k zaměstnancům a jejich práci
Jazykové kurzy a další školení
Firemní akce
Roční bonus (na základě finančních výsledků)
Velmi pěkné a nové pracovní prostředí
Penzijní připojištění příspěvek, stravenky
Flexibilní pracovní dobu

Typ pracovního poměru: HPP, doba neurčitá
Místo výkonu práce: Plzeň (centrum)
Datum nástupu: ihned / dohodou

Informace o náboru

Typ pracovního poměru: HPP, doba neurčitá
Místo výkonu práce: Plzeň (centrum)
Datum nástupu: ihned / dohodou


Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ a AJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 36914/SALES/AND.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl, vzdělávací sféru a průmysl informačních technologií hledáme vhodného uchazeče na pozici:

SALES ORDER ADMINISTRATOR s IT/PL + AJ / Plzeň / AND

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Polský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Italský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
Velmi dobrá znalost italského nebo polského jazyka (C1) + komunikativní anglický jazyk (B2)
Administrativní dovednosti
Výborný projev po telefonu i osobně
Efektivní zpracování dat
Dobrou znalost MS Excel
Zájem o práci s čísly
Přesnost, pečlivost, praktický přístup k řešení problémů
Flexibilita, adaptabilita, touha k seberozvoji
Zaměření na zákazníka, přátelský přístup, týmový hráč

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců