Asistent-tka/referent-tka obchodního oddělení/Kralupy nad Vltavou/FLE

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- zajištění organizačního a administrativního chodu kanceláře
- spolupráce s obchodními zástupci a regionálním vedením
- sestavování nabídek
- administrativní práce
- organizování schůzek

Zaměstnanecké výhody, benefity

- hlavní pracovní poměr
- zázemí silné, stabilní a nadnárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí
- motivující finanční ohodnocení

Informace o náboru

Místo výkonu: Kralupy nad Vltavou

Nástup: ihned/ dohodou

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis na e-mail [email protected] a uvádějte značku 6267/FLE.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, působící na českém trhu 20 let, která se zabývá pronájmem textilu, hledáme zajímavého uchazeče na pozici ASISTENT/KA /REFERENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- min. SŠ nebo VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- znalost německého jazyka
- velmi dobré organizační a komunikativní schopnosti
- zkušenost z podpory obchodního oddělení
- zkušenost se sestavením nabídky

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2148364  Datum zveřejnění: 17.6.2015