Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant/ka pro firemní zákazníky - Brno, Hodonín
Kariéra spol. s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• komunikace se stávajícími i novými zákazníky
• administrativa
• administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- GARANTOVANÁ MĚSÍČNÍ MZDA 16.000 Kč
• práce na HPP (pravidelná pracovní doba: po - pá 8.00 - 16.30 hod)
- možnost práce na zkrácený pracovní úvazek (pravidelná pracovní doba: po-pá 8.00-
14.30 hod)
. pracovní poměr na pracovní smlouvu
- platové ohodnocení s fixní složkou mzdy
• vstupní zaškolení, průběžná odborná školení zdarma
• možnost rychlého profesního růstu
• zaměstnanecké benefity – stravenky, příspěvek na telefon, pojištění, volno navíc,
jazykové kurzy
• moderní pracovní prostředí v centru Brna, Hodonína (pitný režim, odpočinková místnost)
• snadná dostupnost z vlakového i autobusového nádraží
Místo výkonu práce: centrum Brna, Orlí 17, centrum Hodonína, Národní třída 18a
PŘIJĎTE SE K NÁM PODÍVAT!
KAŽDOU STŘEDU V 16,00 HOD. VÁM RÁDI UKÁŽEME BUDOUCÍ PRACOVIŠTĚ.
V případě Vašeho zájmu nám, prosím, zašlete Váš životopis na e-mail: [email protected] a my Vás budeme kontaktovat.
Nástupní termín: listopad 2015
Kontakt:
Personální oddělení
Tel.: 544 529 940
AMAX, s.r.o.
Orlí 17, 602 00 Brno
www.amaxsro.cz
• práce na HPP (pravidelná pracovní doba: po - pá 8.00 - 16.30 hod)
- možnost práce na zkrácený pracovní úvazek (pravidelná pracovní doba: po-pá 8.00-
14.30 hod)
. pracovní poměr na pracovní smlouvu
- platové ohodnocení s fixní složkou mzdy
• vstupní zaškolení, průběžná odborná školení zdarma
• možnost rychlého profesního růstu
• zaměstnanecké benefity – stravenky, příspěvek na telefon, pojištění, volno navíc,
jazykové kurzy
• moderní pracovní prostředí v centru Brna, Hodonína (pitný režim, odpočinková místnost)
• snadná dostupnost z vlakového i autobusového nádraží
Místo výkonu práce: centrum Brna, Orlí 17, centrum Hodonína, Národní třída 18a
PŘIJĎTE SE K NÁM PODÍVAT!
KAŽDOU STŘEDU V 16,00 HOD. VÁM RÁDI UKÁŽEME BUDOUCÍ PRACOVIŠTĚ.
V případě Vašeho zájmu nám, prosím, zašlete Váš životopis na e-mail: [email protected] a my Vás budeme kontaktovat.
Nástupní termín: listopad 2015
Kontakt:
Personální oddělení
Tel.: 544 529 940
AMAX, s.r.o.
Orlí 17, 602 00 Brno
www.amaxsro.cz
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Společnost AMAX je moderní a dynamická společnost, která je na trhu 13 rokem.
V souvislosti s růstem naší společnosti hledáme nové pracovníky na pozici: PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ – hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat, uvedených v zaslaném CV pro AMAX, s.r.o., IČO 26312549, dává žadatel o zaměstnání souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzuje, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
Společnost AMAX je moderní a dynamická společnost, která je na trhu 13 rokem.
V souvislosti s růstem naší společnosti hledáme nové pracovníky na pozici: PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ – hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat, uvedených v zaslaném CV pro AMAX, s.r.o., IČO 26312549, dává žadatel o zaměstnání souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzuje, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• dobré komunikační a prezentační dovednosti
• zodpovědný přístup
• uživatelská znalost práce na PC
• zodpovědný přístup
• uživatelská znalost práce na PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 2281705
Datum zveřejnění: 8.10.2015
2015-10-08
lokalita: Jihomoravský kraj Pozice: Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: Kariéra spol. s r.o.