Specialista přijatých faktur / Praha / KAD

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

administrativní práce v oblasti účetnictví
účtování příchozích faktur/dobropisů a záloh pro danou společnost v Německu
zpracovávání upomínek (zodpovídání dotazů od zákazníků ohledně statusu zaplacení jejich faktury)
kontrola účetních dokladů
vypracovávání měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrek
každodenní komunikace (e-mail, telefon) se zákazníky v Německu
práce se systémem SAP
pravidelný reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

zázemí mezinárodního koncernu
možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
systém firemního vzdělávání a školení
atraktivní finanční odměňování a širokou škálu zaměstnaneckých benefitů jako 5 týdnů dovolené, 3 dny volna navíc bridge days, Cafeteria systém (příspěvek na volnočasové aktivity a příspěvek na jazykovou výuku, mateřská školka), proplácení prvních tří dnů nemoci jednou ročně, pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova - Home Office, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na stravování, zvýhodněné ceny na produkty společnosti, zvýhodněná taxi služba
nové moderní pracoviště v Praze

Termín nástupu - ihned
Místo pracoviště - Praha 5

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Pro našeho klienta, nadnárodní společnost působící v oblasti elekrotechniky a nových technologií, hledáme nového kandidáta na pracovní pozici: SPECIALISTA PŘIJATÝCH FAKTUR / PRAHA / KAD

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření
velmi dobrou znalost němčiny, angličtina výhodou
uživatelskou znalost programů sady MS Office
zájem o administrativu a účetnictví
proaktivní přístup k řešení problémů a pozitivní přístup k práci
spolehlivost, pečlivost, samostatnost, časovou flexibilitu a týmového ducha

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2323084  Datum zveřejnění: 10.11.2015