Customer Support Consultant AJ/NJ/Hradec Králové

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Okres Hradec Králové
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

poskytování technické podpory koncovým zákazníkům i kolegům z obchodních poboček
analýza, pochopení a ověření reportovaných incidentů/požadavků
návrh technického řešení, zpracování podkladů pro vývojový tým k následné implementaci oprav
koordinace kroků, které vedou k rychlému vyřešení a spokojenosti zákazníků
každodenní komunikace v cizím jazyce psanou i mluvenou formou (helpdesk system, skype, telefon, email, nástroje vzdálené správy aplikací)

Zaměstnanecké výhody, benefity

moderní metody vývoje a technologie (SCRUM, .NET, C#, HTML 5, start-up projekty)
osobní růst (školení, workshopy, e-kurzy, konference, výuka jazyků)
profesní růst v rámci firmy
zahraniční stáže a dlouhodobé pracovní cesty (Evropa, Severní, Střední i Jižní Amerika, Asie, Austrálie)
pracoviště v Hradci Králové
příjemné pracovní prostředí (samostatné kanceláře, fotbálek, relax zóny)

Informace o náboru

Místo práce: Hradec Králové
Nástup: dohodou

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na email [email protected] a uvádějte značku 19326/KOL

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2015. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Pro našeho klienta, významnou společnost v oblasti vývoje softwaru, hledáme vhodné kandidáty na pozici

CUSTOMER SUPPORT CONSULTANT AJ/NJ/HRADEC KRÁLOVÉ/KOL

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

informační technologie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

zkušenosti s jednáním se zákazníky
výborné komunikační dovednosti
výborná znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem
znalost španělského jazyka výhodou
široká znalost informačních technologií (operační systémy, databáze, web technologie, sítě, bezpečnost, ... )
samostatnost, umění prioritizace
ochota a zájem učit se nové věci

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2342802  Datum zveřejnění: 26.11.2015