Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník IT Help Desk
Kariéra spol. s r.o.
Místo práce
Plzeňský kraj, Plzeň - město
Plzeňský kraj, Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Podpora první úrovně pro interní uživatele (Evropa)
Příjem a sledování požadavků a incidentů v systému
Poskytování služeb na běžné úrovni
Telefonická i e-mailová komunikace
Spolupráce v rámci mezinárodního IT týmu
Příjem a sledování požadavků a incidentů v systému
Poskytování služeb na běžné úrovni
Telefonická i e-mailová komunikace
Spolupráce v rámci mezinárodního IT týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
Možnost realizovat se a růst v prostředí nadnárodní společnosti
Flexibilní pracovní doba (začátek / konec)
Jazykové kurzy a další vzdělávání
Firemní akce
Dobré finanční ohodnocení
Stravenky
Roční bonus
Příspěvek na penzijní připojištění
Až týden dovolené navíc
Flexibilní pracovní doba (začátek / konec)
Jazykové kurzy a další vzdělávání
Firemní akce
Dobré finanční ohodnocení
Stravenky
Roční bonus
Příspěvek na penzijní připojištění
Až týden dovolené navíc
Informace o náboru
Datum nástupu: ihned / dohodou
Místo pracoviště: Plzeň
Typ pracovního poměru: HPP
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail kariera03karierasro.cz a uvádějte značku 36914 / IT / KAD.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Místo pracoviště: Plzeň
Typ pracovního poměru: HPP
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail kariera03karierasro.cz a uvádějte značku 36914 / IT / KAD.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl, vzdělávací sféru a průmysl informačních technologií hledáme vhodného uchazeče na pozici:
Pracovník IT HELP DESK
Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl, vzdělávací sféru a průmysl informačních technologií hledáme vhodného uchazeče na pozici:
Pracovník IT HELP DESK
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
SŠ technického směru, VŠ výhodou
Komunikativní úroveň anglického jazyka podmínkou, německý jazyk výhodou
Dobrá znalost MS Office
Schopnost diagnostikovat, analyzovat a řešit problémy
Proaktivní přístup se zaměřením zákazník - uživatel
Schopnost spolupracovat otevřeně a přímo s ostatními pracovníky a vyžadovat jejich spolupráci
Komunikativní úroveň anglického jazyka podmínkou, německý jazyk výhodou
Dobrá znalost MS Office
Schopnost diagnostikovat, analyzovat a řešit problémy
Proaktivní přístup se zaměřením zákazník - uživatel
Schopnost spolupracovat otevřeně a přímo s ostatními pracovníky a vyžadovat jejich spolupráci
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 2433726
Datum zveřejnění: 14.3.2016
2016-03-14
lokalita: Plzeňský kraj, Plzeň - město Pozice: Helpdesk operátor, IT konzultant, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT, Správce počítačové sítě Společnost: Kariéra spol. s r.o.