Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Finanční ředitel/Plzeňský kraj/VAC
Kariéra spol. s r.o.
Místo práce
Plzeňský kraj, Okres Klatovy
Plzeňský kraj, Okres Klatovy
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- řízení činnosti finančního a ekonomického úseku společnosti v souladu se schválenými stanovami společnosti a obecně právními předpisy
- přímo řídí pracovníky na pozici: asistent FŘ a personalistika, kalkulace a plánování, mzdová účetní a hlavní – finanční účetní, IT – Project manager
- rozhodování o činnostech v organizaci a řízení finančního a ekonomického úseku společnosti s cílem dosažení maximálního efektu řízeného útvaru
- v personální oblasti rozborová činnost odborné úrovně zaměstnanců a jejich skladby ve společnosti
- zajištění uzavírání pracovních poměrů a vedlejších pracovních poměrů, dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
- vypracování zásadních cílů v řízení financování a ekonomiky společnosti
- zpracování kalkulací existujících a nových výrobků do úrovně ÚVN a zisku
- stanovení limitů materiálů, polotovarů, nedokončené výroby, náhradních dílů, pomocného materiálu a spec.nástrojů, hotového zboží
- stanoví výkonnostní odměny pro kategorii D a THP dle stanovených zásad
- rozpracování mzdové politiky na podmínky jednotlivých dílen. Ve spolupráci se mzdovou účetní společnosti namátkově kontroluje dodržování mzdových předpisů
- evidence a doplňování smluv o hmotné odpovědnosti pracovníků společnosti, dodržování příslušných instrukcí
- podklady pro fakturaci včetně vystavování zelených dodacích listů a příjmů peněz a vystavování příslušných dokladů
- styk s finančními ústavy, finančním úřadem a dalšími orgány státní správy
- shromažďování a evidence všech vnitřních a vnějších předpisů a norem a další dokumentace souvisejících s jím vykonávanou činností a zajišťění jejich aktualizaci a uchování
- spolupráci při navrhování pořízení nového SW a HW
- zodpovídá za dodržování pracovněprávních předpisů především při rozvazování pracovních poměrů výpovědí nebo okamžitým zrušením ze strany společnosti
- za informační výsledky společnosti, systém zpracování podkladů a výsledků a uplatňování výsledků výpočetní techniky na finančním a ekonomickém úseku
- za vypracování finančního plánu společnosti v hodnotovém vyjádření dle organizační struktury společnosti
- za evidenci a vedení veškeré dokumentace hospodářského a finančního plánu včetně cenových dokladů
- za zajištění finančních prostředků společnosti ke krytí oběžných a investičních prostředků a provádění všech finančních a pokladních operací s tím spojených
- přímo řídí pracovníky na pozici: asistent FŘ a personalistika, kalkulace a plánování, mzdová účetní a hlavní – finanční účetní, IT – Project manager
- rozhodování o činnostech v organizaci a řízení finančního a ekonomického úseku společnosti s cílem dosažení maximálního efektu řízeného útvaru
- v personální oblasti rozborová činnost odborné úrovně zaměstnanců a jejich skladby ve společnosti
- zajištění uzavírání pracovních poměrů a vedlejších pracovních poměrů, dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
- vypracování zásadních cílů v řízení financování a ekonomiky společnosti
- zpracování kalkulací existujících a nových výrobků do úrovně ÚVN a zisku
- stanovení limitů materiálů, polotovarů, nedokončené výroby, náhradních dílů, pomocného materiálu a spec.nástrojů, hotového zboží
- stanoví výkonnostní odměny pro kategorii D a THP dle stanovených zásad
- rozpracování mzdové politiky na podmínky jednotlivých dílen. Ve spolupráci se mzdovou účetní společnosti namátkově kontroluje dodržování mzdových předpisů
- evidence a doplňování smluv o hmotné odpovědnosti pracovníků společnosti, dodržování příslušných instrukcí
- podklady pro fakturaci včetně vystavování zelených dodacích listů a příjmů peněz a vystavování příslušných dokladů
- styk s finančními ústavy, finančním úřadem a dalšími orgány státní správy
- shromažďování a evidence všech vnitřních a vnějších předpisů a norem a další dokumentace souvisejících s jím vykonávanou činností a zajišťění jejich aktualizaci a uchování
- spolupráci při navrhování pořízení nového SW a HW
- zodpovídá za dodržování pracovněprávních předpisů především při rozvazování pracovních poměrů výpovědí nebo okamžitým zrušením ze strany společnosti
- za informační výsledky společnosti, systém zpracování podkladů a výsledků a uplatňování výsledků výpočetní techniky na finančním a ekonomickém úseku
- za vypracování finančního plánu společnosti v hodnotovém vyjádření dle organizační struktury společnosti
- za evidenci a vedení veškeré dokumentace hospodářského a finančního plánu včetně cenových dokladů
- za zajištění finančních prostředků společnosti ke krytí oběžných a investičních prostředků a provádění všech finančních a pokladních operací s tím spojených
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zajímavou práci ve stabilní české společnosti
- práci na plný úvazek
- dobré platové podmínky
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- pružná pracovní doba, mobilní telefon, notebook,
- další benefity: příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy a školení, firemní akce
- práci na plný úvazek
- dobré platové podmínky
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- pružná pracovní doba, mobilní telefon, notebook,
- další benefity: příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy a školení, firemní akce
Informace o náboru
Nástup: ihned
Místo výkonu: Sušice
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 15016/ŘED/VAC.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Místo výkonu: Sušice
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 15016/ŘED/VAC.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zpracování dřeva a výroba dřevařských výrobků, výroba nábytku
Pro našeho významného klienta, jednu z největších českých firem zabývající se výrobou interiérových dveří, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
FINANČNÍ ŘEDITEL/PLZEŇSKÝ KRAJ/VAC
Pro našeho významného klienta, jednu z největších českých firem zabývající se výrobou interiérových dveří, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
FINANČNÍ ŘEDITEL/PLZEŇSKÝ KRAJ/VAC
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
management
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického směru
- praxe: všeobecná 15 let / odborná 10 let / manažerská 3 roky
- znalost jednoho světového jazyka
- uživatelská znalost Microsoft Windows Word, Excel, Outlook, Internet, IS ELKA
- manažerské schopnosti
- řidičský průkaz skupiny B
- znalost daňové problematiky a účetnictví
- praxe: všeobecná 15 let / odborná 10 let / manažerská 3 roky
- znalost jednoho světového jazyka
- uživatelská znalost Microsoft Windows Word, Excel, Outlook, Internet, IS ELKA
- manažerské schopnosti
- řidičský průkaz skupiny B
- znalost daňové problematiky a účetnictví
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 2433758
Datum zveřejnění: 12.2.2016
2016-02-12
lokalita: Plzeňský kraj, Okres Klatovy Pozice: Ekonomický/finanční ředitel Společnost: Kariéra spol. s r.o.