Koordinátor zákaznického servisu

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Slovenská republika, Jihomoravský kraj, Jihočeský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Moravskoslezský kraj, Středočeský kraj, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Komunikace se zákazníky a vyřizování jejich požadavků při osobní návštěvě, kde hlavním úkolem bude oměření / zapsání velikostí oděvů (jedná se o vyzkoušení různých velikostí oděvů zaměstnanců zákazníka), plánování schůzek u zákazníka v průběhu celého týdne po celé ČR, nabízení dalších produktů, vedení související administrativní agendy a zpracování případných reklamací.
Do budoucna by měl kandidát zajišťovat i servisní kontroly u mycích stolů, které naše společnost pronajímá, takže z toho vyplývá, že bychom potřebovali také technicky nadaného zaměstnance.



Převážná práce v terénu (4 dny, 1den na předání kontaktů a vyřízení administrativy)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zázemí stabilní společnosti a příjemný kolektiv
• Možnost profesního růstu
• Motivační bonusový plán (auto i pro soukromé účely, školení, laptop, mobilní telefon, stravenky a mnoho dalšího)
• Home Office
• Práci na HPP

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám motivační dopis a Váš strukturovaný životopis v českém jazyce na [email protected].
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Textilní, oděvní, kožedělná výroba

Pro našeho klienta, společnost zabývající se textilním managementem.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Vzdělání v oboru

oděvnictví

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• praxi v oblasti zákaznického servisu
• SŠ vzdělání – textilní obor
• výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti, jak v ústním, tak i v písemném projevu
• částečná znalost německého jazyka – není podmínkou ale výhodou v rámci školení a získávání informací z podnikového portálu
• řidičský průkaz B a ochotu cestovat zejména dlouhé tratě
• nadšení z prodeje produktů a jistotu v osobním jednání
• schopnost analyzovat a efektivně řešit problémy
• pečlivost a flexibilitu
• týmového ducha (práce v malém kolektivu)
• proaktivní přístup
• schopnost pracovat pod stresem
• kladný vztah k IT, uživatelskou znalost MS Word a MS Excel - nutná znalost /denní tabulkový report

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2529224  Datum zveřejnění: 1.8.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000