Asistent(ka) oddělení sales support / rozpočtář(ka)

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- příprava komplexních nabídek na dodávky administrativních interiérů (typový a atypický nábytek, podlahové krytiny, příčky, fit-outy, …)
- tvorba rozpočtů v Excelu
- kompletace materiálů pro výběrová řízení
- příprava prezentací, obchodních argumentů a dalších materiálů pro obchodní tým
- příprava podkladů pro objednávky
- komunikace s klienty a dodavateli, profesionální nákup
- podpora obchodního týmu

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zaměstnání v silné a stabilní společnosti
- práce na zajímavých projektech
- produktová školení
- zajímavé platové ohodnocení

Informace o náboru

Místo pracoviště: Praha 10
Termín nástupu: dohodou

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 15815/RAŠ

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat ( ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám ) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Architektura a inženýrské činnosti

Společnost působící v oblasti administrativních interiérů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

stavebnictví, technické vzdělání

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- pozitivní, ochotná a zodpovědná osobnost schopná práce pod tlakem
- výborná znalost práce v Excelu, Wordu a Powerpointu
- komunikativní znalost anglického jazyka - příprava nabídek, komunikace s dodavateli i klienty, školení,…)
- ochota vysokého pracovního nasazení - výkonnost, rychlost, pečlivost, flexibilita
- schopnost stanovení priorit

Výhodou:
- praxe v oboru
- vzdělání stavebního nebo technického směru

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2539465  Datum zveřejnění: 29.4.2016