Specialista administrativních interiérů

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha 10, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30.000Kč + provize beze stropu

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:
- prodej komplexních služeb a řešení v oblasti administrativních interiérů
- interiérové poradenství
- vedení projektů pro nejvýznamnější české i zahraniční partnery
- akviziční činnosti (vyhledávání nových projektů a zákazníků)
- péče o stávající klienty

Zaměstnanecké výhody, benefity

- motivující platové ohodnocení
- služební vůz
- notebook

Informace o náboru

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 15815/Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 15815/SpAdIn/hhr

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat ( ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám ) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Pro našeho významného klienta, společnost působící v oblasti administrativních interiérů, hledáme vhodné uchazeče.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- profesionální komunikaci a vystupování
- velmi dobrou znalost anglického jazyka (schopnost prezentace a jednání se zahraniční klientelou)
- orientace na výsledky
- zkušenost v prodeji komplexních řešení a služeb, ideálně v oblasti administrativních interiérů
- samostatnost, přesvědčivost, zodpovědnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2605611  Datum zveřejnění: 13.6.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000Kč + provize beze stropu