Pracovník zákaznického servisu

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Plzeň, Plzeňský kraj, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Vyřizování požadavků zákazníků
- Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu
(kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, fakturace, vyřizování dobropisů, vyřizování reklamací a stížností)
- Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
- Reporting nadřízenému pracovníkovi

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zázemí velké mezinárodní společnosti
- Přátelský kolektiv
- Pozitivní firemní kulturu
- Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
- Možnost dalšího vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Občerstvení na pracovišti

Informace o náboru

Datum nástupu: dohodou / ihned
Místo pracoviště: Plzeň
Typ pracovního poměru: HPP

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail kariera02karierasro.cz a uvádějte značku 36914/ZAKSER/ HAL.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl, vzdělávací sféru a průmysl informačních technologií hledáme vhodného uchazeče na pozici:
PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Velmi dobrou znalost anglického jazyka na úrovni B2-C1
(každodenní komunikace se zákazníkem - vyřizování e-mailů, telefonických hovorů),
- Velkou výhodou je znalost dalších jazyků na úrovni B2-C1 (ŠJ,FJ,NJ,)
- Praxi v Back Office nebo v zákaznickém servisu - výhodou
- Asertivní, flexibilní osobnost, orientovanou na výsledky společnosti
- Pokročilou znalost Microsoft Office
- Zkušenost se zpracováním objednávek-výhodou
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Udržování dobrých vztahů se zákazníky a kolegy

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2623224  Datum zveřejnění: 27.6.2016