Asistent zákaznického servisu v oddělení distribučních služeb

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Plzeň, Plzeň - jih
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
26000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
- podpora úseku Returns & Pick Pack Ship v provozních záležitostech
- komunikace s interními a externími zákazníky
- koordinace provozu úseku Returns & Pick Pack Ship jak interně, tak s dalšími úseky firmy
- pomoc manažerovi Returns & Pick Pack Ship, příp. vedoucím směn, s vybranou denní pracovní agendou
- nejedná se o call centrum!

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
- práci v přátelském kolektivu s flexibilní pracovní dobou (core-time od 9 do 15:30)
- místo výkonu práce v logistickém parku ProLogis u Štěnovic
- vzdělávací a jazykové kurzy zdarma
- dotované stravování
- roční odměny až do výše jednoho měsíčního platu
- produkty zákazníků Sony DADC za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS)
- příspěvek na penzijní připojištění
- dovolenou navíc
- zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile
- placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna
- možnost účasti na firemních akcích (Vánoční večírek, Rodinný den, sportovní akce)
- vstupenky na fotbal, abonentky do divadel

Termín nástupu: ihned
Místo výkonu: Plzeň - jih

Informace o náboru

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 36914 /hhr + název pozice

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl, vzdělávací sféru a průmysl informačních technologií hledáme vhodného uchazeče na pozici:

ZÁKAZNICKÝ SERVIS v oddělení distribučních služeb

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
- výbornou znalost českého německého jazyka, anglický jazyk výhodou
- středoškolské vzdělání, vysoká škola je výhodou
- předchozí zkušenost s prací ve výrobním či logistickém provozu nebo zkušenost s přímým kontaktem s německy mluvícími zákazníky - je velkou výhodou
- předchozí zkušenost s logistickými nebo výrobními informačními systémy - je výhodou
- schopen/ schopna dobře pochopit fungování provozu
- přesný/-á, pečlivý/-á, schopný/-á samostatné práce
- velmi dobré komunikační schopnosti – interně (provozní tým kolegů) a externě (distribuční centra, přímí zákazníci), komunikace je nezbytnou součástí práce koordinátora
- analytické myšlení, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci
- pokročilou znalost práce na PC – každodenní používání Excelu (vytváření tabulek, atp.)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2668736  Datum zveřejnění: 29.7.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 26000