Administrátor správy pohledávek s Francouzským jazykem

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Administrativní a transakční úkoly v oblasti správy pohledávek a reklamací
- Zpracování příchozích reklamací v zákaznickém systému – zadávání, kategorizace, vyhodnocení, popřípadě postoupení další osobě dle zadaného klíče
- Zadávání příchozích plateb do finančního systému na základě bankovních výpisů, jejich identifikace a přiřazování na účty zákazníků
- Správa kmenových dat zákazníků ve finančním systému
- Poskytování podpory týmu správy pohledávek dle zadání – příprava a rekonciliace dat, provádění zadaných operací v zákaznických systémech a podobně
- Okamžité řešení problémů/ požadavků zákazníka a managementu

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práci ve sdílené kanceláři v západní části Prahy na trase metra B
- Zázemí velké mezinárodní společnosti
- Přátelský kolektiv
- Pozitivní firemní kulturu založenou na vzájemném respektu
- Pět týdnů dovolené
- Preferujeme plný pracovní úvazek, možná je však i práce na zkrácený úvazek
- Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
- Možnost dalšího vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 Kč/ měsíc
- Občerstvení na pracovišti
- Dotovavé stravenky
- Roční bonus v případě dobrých finančních výsledků společnosti
- Firemní akce (Vánoční večírek, Rodinný den, sportovní firemní akce)
- Zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky a přátele
- Zvýhodněný nákup firemních produktů

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

Přední dodavatel disků a digitálních služeb pro zábavu

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

vzdělání v oblasti financí

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- vzdělání nebo praxi v oblasti financí
- schopnost efektivně pracovat se zákaznickým systémem v různých formátech

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2968737  Datum zveřejnění: 10.4.2017