Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrátor správy pohledávek s Francouzským jazykem
Kariéra spol. s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Administrativní a transakční úkoly v oblasti správy pohledávek a reklamací
- Zpracování příchozích reklamací v zákaznickém systému – zadávání, kategorizace, vyhodnocení, popřípadě postoupení další osobě dle zadaného klíče
- Zadávání příchozích plateb do finančního systému na základě bankovních výpisů, jejich identifikace a přiřazování na účty zákazníků
- Správa kmenových dat zákazníků ve finančním systému
- Poskytování podpory týmu správy pohledávek dle zadání – příprava a rekonciliace dat, provádění zadaných operací v zákaznických systémech a podobně
- Okamžité řešení problémů/ požadavků zákazníka a managementu
- Zpracování příchozích reklamací v zákaznickém systému – zadávání, kategorizace, vyhodnocení, popřípadě postoupení další osobě dle zadaného klíče
- Zadávání příchozích plateb do finančního systému na základě bankovních výpisů, jejich identifikace a přiřazování na účty zákazníků
- Správa kmenových dat zákazníků ve finančním systému
- Poskytování podpory týmu správy pohledávek dle zadání – příprava a rekonciliace dat, provádění zadaných operací v zákaznických systémech a podobně
- Okamžité řešení problémů/ požadavků zákazníka a managementu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práci ve sdílené kanceláři v západní části Prahy na trase metra B
- Zázemí velké mezinárodní společnosti
- Přátelský kolektiv
- Pozitivní firemní kulturu založenou na vzájemném respektu
- Pět týdnů dovolené
- Preferujeme plný pracovní úvazek, možná je však i práce na zkrácený úvazek
- Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
- Možnost dalšího vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 Kč/ měsíc
- Občerstvení na pracovišti
- Dotovavé stravenky
- Roční bonus v případě dobrých finančních výsledků společnosti
- Firemní akce (Vánoční večírek, Rodinný den, sportovní firemní akce)
- Zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky a přátele
- Zvýhodněný nákup firemních produktů
- Zázemí velké mezinárodní společnosti
- Přátelský kolektiv
- Pozitivní firemní kulturu založenou na vzájemném respektu
- Pět týdnů dovolené
- Preferujeme plný pracovní úvazek, možná je však i práce na zkrácený úvazek
- Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
- Možnost dalšího vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 Kč/ měsíc
- Občerstvení na pracovišti
- Dotovavé stravenky
- Roční bonus v případě dobrých finančních výsledků společnosti
- Firemní akce (Vánoční večírek, Rodinný den, sportovní firemní akce)
- Zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky a přátele
- Zvýhodněný nákup firemních produktů
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
Přední dodavatel disků a digitálních služeb pro zábavu
Přední dodavatel disků a digitálních služeb pro zábavu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
vzdělání v oblasti financí
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- vzdělání nebo praxi v oblasti financí
- schopnost efektivně pracovat se zákaznickým systémem v různých formátech
- schopnost efektivně pracovat se zákaznickým systémem v různých formátech
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 2968737
Datum zveřejnění: 10.4.2017
2017-04-10
lokalita: Praha Pozice: Finanční analytik Společnost: Kariéra spol. s r.o.