Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales order administrator with Dutch
Kariéra spol. s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- To carry out transactional tasks within the area of order entry
- Enter all incoming sales orders on the Common Distribution System
- Sales order follow up and connected customer service
- Ensure sales orders are processed within timescales set by line manager/ service agreements
- Maintain effective communication in foreign language with relevant contact persons within European distribution centers
- Admin and data maintenance
- Address client issues/ requests promptly
- Enter all incoming sales orders on the Common Distribution System
- Sales order follow up and connected customer service
- Ensure sales orders are processed within timescales set by line manager/ service agreements
- Maintain effective communication in foreign language with relevant contact persons within European distribution centers
- Admin and data maintenance
- Address client issues/ requests promptly
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Opportunity to grow and realize oneself in an international company
- Positive company culture based on respect to the employees and their work
- Language courses and other trainings
- 5 weeks of vacation
- Paid overtimes
- Company events
- Annual bonus (based on financial results)
- Working flexible hours
- Meal vouchers
- Positive company culture based on respect to the employees and their work
- Language courses and other trainings
- 5 weeks of vacation
- Paid overtimes
- Company events
- Annual bonus (based on financial results)
- Working flexible hours
- Meal vouchers
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Přední dodavatel disků a digitálních služeb
Přední dodavatel disků a digitálních služeb
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Nizozemský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost nizozemštiny a angličtiny
- komunikativní
- komunikativní
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 2974212
Datum zveřejnění: 14.3.2017
2017-03-14
lokalita: Praha Pozice: Obchodní referent Společnost: Kariéra spol. s r.o.