Sales order administrator with Dutch

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- To carry out transactional tasks within the area of order entry
- Enter all incoming sales orders on the Common Distribution System
- Sales order follow up and connected customer service
- Ensure sales orders are processed within timescales set by line manager/ service agreements
- Maintain effective communication in foreign language with relevant contact persons within European distribution centers
- Admin and data maintenance
- Address client issues/ requests promptly

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Opportunity to grow and realize oneself in an international company
- Positive company culture based on respect to the employees and their work
- Language courses and other trainings
- 5 weeks of vacation
- Paid overtimes
- Company events
- Annual bonus (based on financial results)
- Working flexible hours
- Meal vouchers

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Přední dodavatel disků a digitálních služeb

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Nizozemský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- znalost nizozemštiny a angličtiny
- komunikativní

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2974212  Datum zveřejnění: 14.3.2017