Customer Query Administrator s FJ

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zpracování administrativních/ transakčních úkolů v oblasti správy reklamací
- Zadání všech příchozích požadavků do zákaznického systému, jejich kategorizace a další zpracování
- Zajištění vyřešení všech zadaných reklamací v časových limitech stanovených přímým nadřízeným/ dohodnutými ujednáními
- Zasílání zamítacích dopisů pro neuznané reklamace
- Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce (němčina, angličtina) s relevantními osobami v rámci evropských distribučních center
- Zajišťování pravidelných i ad-hoc úkolů v reportingu a analýze dat
- Včasné řešení problémů/ požadavků klientů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práci ve sdílené kanceláři v Praze (na trase metra B)
- Dotované stravenky
- Placené přesčasy
- Jazykové a další vzdělávání
- Roční bonus v případě dobrých finančních výsledků společnosti
- Firemní akce (Vánoční večírek, Rodinný den, sportovní firemní akce)
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 Kč/ měsíc
- Občerstvení na pracovišti
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Zvýhodněný nákup firemních produktů

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Pro našeho významného klienta, jednoho z největších světových dodavatelů kompletních služeb elektro, TV a pro zábavní průmysl

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

ekonomie, finance

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Dobrou znalost francouzského a anglického jazyka (minimálně na úrovni B1)
- Počítačovou gramotnost s prokázanými administrativními schopnostmi
- Výbornou znalost MS Office (zejména MS Excel)
- Zájem o práci s čísly
- Zaměření na detail, přesnost, schopnost udržet pozornost při opakovaných činnostech
- Důraz na potřeby zákazníka
- Vzdělání v ekonomii nebo financích výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2995837  Datum zveřejnění: 3.4.2017