Referent pro veřejné zakázky (2 místa s úvazkem 1,0 případně 0,5)

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
1.7.2017 nebo dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Kvestorka Mendlovy univerzity v Brně
vyhlašuje výběrové řízení k obsazení míst na rektorátním pracovišti - Oddělení veřejných zakázek


• Referent pro veřejné zakázky (2 místa s úvazkem 1,0 případně 0,5)
Hlavní náplň činnosti:

- administrace výběrových/zadávacích řízení a další operativní úkoly v oblasti zadávání veřejných zakázek,
- uveřejňování informací o veřejných zakázkách na Profilu zadavatele a ve Věstníku veřejných zakázek,
- realizace veřejné zakázky na elektronickém tržišti.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- platové zařazení podle praxe,
- pružná pracovní doba,
- příjemné pracovní prostředí,
- závodní stravování,
- řádná dovolená v délce 6ti týdnů.

-
Nástup: 1. 7. 2017 nebo dohodou

Písemné přihlášky doložené motivačním dopisem, strukturovaným profesním životopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání přijímá Oddělení personální a sociální, rektorát Mendelovy univerzity v Brně, Zemědělská 1, 613 00 Brno, a to do 31. 5. 2017. Přílohy přihlášky zaslané v elektronické podobě se nevrací a budou skartovány.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné vzdělávací organizace

Mendlova univerzita v Brně

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ vzdělání (Bc.), případně SŠ s praxí v oboru, výhradně administrace nebo kontrola veřejných zakázek,
- schopnost vysokého pracovního nasazení i nad rámec pracovní doby,
- komunikativnost, zodpovědnost, otevřenost, flexibilita a pozitivní přístup k práci,
- ochota k dalšímu vzdělávání,
- organizační schopnosti, pečlivost, odpovědnost a samostatnost,
- schopnost týmové práce,
- příjemné a reprezentativní vystupování, výborný písemný projev,
- občanská bezúhonnost,
- velmi dobrá úroveň práce s PC (MS Word, Excel, Outlook, apod.),
- znalost platné legislativy vztahující se k veřejným zakázkám.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 3061482  Datum zveřejnění: 15.5.2017