Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka pro řízení zakázek a zajišťování podpory exportního oddělení / Praha
Kariéra spol. s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• - zpracování zakázek
• - komunikace se stávajícími klienty
• - vedení agendy obchodních případů
• - vedení podpůrných agend
• - komunikace se stávajícími klienty
• - vedení agendy obchodních případů
• - vedení podpůrných agend
Zaměstnanecké výhody, benefity
• - zajímavou pozici v rámci expandující firmy
• - zázemí stabilní společnosti
• - práci v mladém týmu lidí
• - motivující ohodnocení přímo úměrné dosaženým výsledkům a převzaté odpovědnosti
• - možnost profesního růstu
• - pracovní smlouva, nástup možný ihned
• - zázemí stabilní společnosti
• - práci v mladém týmu lidí
• - motivující ohodnocení přímo úměrné dosaženým výsledkům a převzaté odpovědnosti
• - možnost profesního růstu
• - pracovní smlouva, nástup možný ihned
Informace o náboru
Pro našeho klienta, úspěšnou a stabilní společnost se zahraniční účastí v příjemném pracovním prostředí hledáme vhodné kandidáty na pozici
Asistent/ka pro řízení zakázek a zajišťování podpory exportního oddělení / Praha
Termín nástupu: ihned / dohodou
Místo výkonu práce: Praha 6
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis včetně fotografie na e-mail: [email protected] a uveďte značku 25936/Asistentka/KOL.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2017. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Asistent/ka pro řízení zakázek a zajišťování podpory exportního oddělení / Praha
Termín nástupu: ihned / dohodou
Místo výkonu práce: Praha 6
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis včetně fotografie na e-mail: [email protected] a uveďte značku 25936/Asistentka/KOL.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2017. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
nadnárodní společnost zabývající se výrobou zařízení pro tepelnou techniku, energetiku,chemický a potravinářský průmysl
nadnárodní společnost zabývající se výrobou zařízení pro tepelnou techniku, energetiku,chemický a potravinářský průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• - min SŠ vzdělání, 3 roky praxe ( méně zkušené zaškolíme)
• - práce na PC na uživatelské úrovni - MS Office, firemní SW
• - velmi dobré komunikační schopnosti
• - velice dobré vystupování – zahraniční výstavy
• - AJ jazyk na aktivní úrovni
• - bezúhonnost
• - práce na PC na uživatelské úrovni - MS Office, firemní SW
• - velmi dobré komunikační schopnosti
• - velice dobré vystupování – zahraniční výstavy
• - AJ jazyk na aktivní úrovni
• - bezúhonnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 3080681
Datum zveřejnění: 27.6.2017
2017-06-27
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Společnost: Kariéra spol. s r.o.