Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR referent
KompiTech s.r.o.
Místo práce
Thámova 137/16, 186 00 Praha 8, Hlavní město Praha
Thámova 137/16, 186 00 Praha 8, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
20.000 - 28.000
20.000 - 28.000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste spolehlivá, samostatná osobnost s aktivním přístupem a zároveň týmový hráč? Chcete se stát součástí mezinárodního týmu a denně využívat cizí jazyky? Domluvíte se německy? Chcete získat zkušenosti v oblasti personalistiky? Pokud jsou Vaše odpovědi na uvedené otázky ANO, pak hledáme právě Vás!
Tato pozice je zamýšlena jako podpora HR-manažerky a personálních procesů uvnitř firmy. V rámci ní budete v dennodenním kontaktu s našimi zaměstnanci a spolupracujícími firmami jak v České republice, tak v zahraničí.
Úkoly:
- podpůrné administrativní činnosti při správě personální agendy a mezd
- činnosti spojené s náborem zaměstnanců, jejich nástupem/odchodem
- správa docházky zaměstnanců
- správa a průběžná aktualizace dat v interním systému
- příprava a průběžná aktualizace různých zpráv a přehledů
- návrhy na zlepšení procesů v oblasti personální administrativy.
Tato pozice je zamýšlena jako podpora HR-manažerky a personálních procesů uvnitř firmy. V rámci ní budete v dennodenním kontaktu s našimi zaměstnanci a spolupracujícími firmami jak v České republice, tak v zahraničí.
Úkoly:
- podpůrné administrativní činnosti při správě personální agendy a mezd
- činnosti spojené s náborem zaměstnanců, jejich nástupem/odchodem
- správa docházky zaměstnanců
- správa a průběžná aktualizace dat v interním systému
- příprava a průběžná aktualizace různých zpráv a přehledů
- návrhy na zlepšení procesů v oblasti personální administrativy.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- možnost získat praxi v personalistice mezinárodní firmy
- prostředí moderní a expandující společnosti v centru města (3 min. pěšky od stanice metra "Křižíkova")
- motivující mzdu závislou na zkušenostech, znalostech a schopnostech uchazeče + výkonnostní odměnu
- stravenky, nápoje zdarma
- firemní notebook
- příspěvek na jazykový kurz
- možnost profesního růstu
- možnost nástupu ihned.
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- možnost získat praxi v personalistice mezinárodní firmy
- prostředí moderní a expandující společnosti v centru města (3 min. pěšky od stanice metra "Křižíkova")
- motivující mzdu závislou na zkušenostech, znalostech a schopnostech uchazeče + výkonnostní odměnu
- stravenky, nápoje zdarma
- firemní notebook
- příspěvek na jazykový kurz
- možnost profesního růstu
- možnost nástupu ihned.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
administrativa, ekonomika, personalistika
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky:
- ukončené středoškolské/vysokoškolské vzdělání v oblasti administrativa/ekonomika/personalistika
- praxe v zákaznickém servisu, administrativě, personalistice výhodou
- německý a anglický jazyk na komunikativní úrovni
- dobrá znalost MS Office
- velmi dobré komunikativní a interpersonální schopnosti, orientace na zákazníka
- smysl pro detail
- spolehlivost, pečlivost, trpělivost, logické myšlení.
- ukončené středoškolské/vysokoškolské vzdělání v oblasti administrativa/ekonomika/personalistika
- praxe v zákaznickém servisu, administrativě, personalistice výhodou
- německý a anglický jazyk na komunikativní úrovni
- dobrá znalost MS Office
- velmi dobré komunikativní a interpersonální schopnosti, orientace na zákazníka
- smysl pro detail
- spolehlivost, pečlivost, trpělivost, logické myšlení.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
KompiTech je společnost s dlouholetou zkušeností v poskytování cenově výhodných služeb v oblasti IT svým zákazníkům jak ve Švýcarsku, kde má svou centrálu, tak v celé Evropě. Tým KompiTechu má rozsáhlé zkušenosti s implementací, modernizací a správou komerčních informačních systémů a poskytuje na míru své služby velkým, středním i malým firmám.
ID: 2872438
Datum zveřejnění: 3.1.2017
2017-01-03
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent Společnost: KompiTech s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20.000 - 28.000