Obchodní manažer strojírenství (brusné nástroje)

KRC People, s. r. o.

Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
17.04.2014

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Obchodní jednání a podpora velkých výrobních a strojních společností
Poskytování odborného poradenství vedoucím výroby a technologům
Spolupráce a komunikace (telefonicky i osobně) se zahraničními partnery
Řešení technicky náročnějších a dlouhodobých případů
Komunikace s dalšími odděleními ve firmě (technici, nákup)
Příprava a účast na veletrzích v Čechách a v zahraničí
Běžný reporting nadřízenému

Zaměstnanecké výhody, benefity

Zázemí české společnost s historií od roku 1992
Možnost působit ve firmě poskytují služby a produkty na vysoké úrovni
Pracovní nástroje (automobil, notebook, telefon)
Stravenky, školení v zahraničí

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Česká technicko-poradenská společnost s více jak dvacetiletou historií
Orientace na prodej profesionálního nářadí, brusiv a nástrojů pro povrchové úpravy ve strojírenství pro zákazníky z řad velkých výrobních společností
Zastoupení více jak dvanácti profesionálních značek

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Koho bychom rádi našli:
Technicky orientovaného obchodníka, který bude mít zájem se vzdělávat a být profesionálním partnerem pro klienty i zákazníky
Kolegu, který bude ochoten komunikovat s německými techniky a zástupci značky (v anglickém nebo německém jazyce)
Kromě technických znalostí by měl mít kandidát vytrvalost a chuť k obchodu
Obchodník bude působit v regionu Čechy v přiděleném regionu podle bydliště

Co od kandidáta očekáváme:
Vzdělání technického směru (ideálně strojírenské) nebo praxe v oboru
Praxe na pozici obchodníka s blízkým sortimentem nebo praxi ze strojírenské výroby (min. 3 roky) a chuť působit v oblasti obchodu
Anglický nebo německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (po cca půl roce aktivní komunikace se zahraničím, možnost se jazyk doučit)
Schopnost číst v technické dokumentaci, odbornost vítána
Uživatelská znalost práce s PC a MS Office
Výborné vyjadřovací a vyjednávací schopnosti, orientace na zákazníka
Ochota se učit a vzdělávat, nadšení pro obor
Řidičský průkaz na osobní vůz a ochotu cestovat po celé ČR
Bydliště s dobrou dostupností do Prahy

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme personálně-poradenská společnost s téměř desetiletou zkušeností v oblasti vzdělávání firem a personálního poradenství. Svým klientům nabízíme komplexní servis v oblasti HR.

Počet zaměstnanců

3-4 zaměstnanci
ID: 1717114  Datum zveřejnění: 17.4.2014