Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodník - software (celá ČR)
KROS a.s.
Místo práce
Okres Kladno, Okres Mladá Boleslav, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Vyškov, Okres Znojmo, Okres Jihlava, Okres Hradec Králové, Okres Liberec, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Šumperk, Okres Frýdek - Místek, Okres Karviná, Okres Opava, Okres Ostrava, Okres Pardubice, Okres Ústí nad Labem, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín, Praha
Okres Kladno, Okres Mladá Boleslav, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Vyškov, Okres Znojmo, Okres Jihlava, Okres Hradec Králové, Okres Liberec, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Šumperk, Okres Frýdek - Místek, Okres Karviná, Okres Opava, Okres Ostrava, Okres Pardubice, Okres Ústí nad Labem, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
01.01.2015
01.01.2015
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Prodej softwaru určeného pro majitele a manažment,
- Samostatná obchodní aktivita – akvizice nových zákazníků a péče o ty stávající,
- Prezentace produktů společnosti u zákazníka, vyhledání řešení pro zákazníka a jeho potřeby,
- Zpracování cenových nabídek, vyjednávání obchodních podmínek,
- Celková koordinace a plánování obchodních aktivit,
- Reprezentace společnosti na českém trhu,
- Vytváření a udržování obchodních vztahů a jednání s partnery,
- Příprava plánů, identifikace a rozvoj obchodních příležitostí společnosti,
- Udržování a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky,
- Kontrola realizace obchodních případů s cílem zajistit jejich včasnost a kvalitu.
- Samostatná obchodní aktivita – akvizice nových zákazníků a péče o ty stávající,
- Prezentace produktů společnosti u zákazníka, vyhledání řešení pro zákazníka a jeho potřeby,
- Zpracování cenových nabídek, vyjednávání obchodních podmínek,
- Celková koordinace a plánování obchodních aktivit,
- Reprezentace společnosti na českém trhu,
- Vytváření a udržování obchodních vztahů a jednání s partnery,
- Příprava plánů, identifikace a rozvoj obchodních příležitostí společnosti,
- Udržování a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky,
- Kontrola realizace obchodních případů s cílem zajistit jejich včasnost a kvalitu.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Veškeré vybavení nutné pro výkon práce – mobilní telefon, notebook, služební automobil,
- Odborné zaškolení a další odborný růst,
- Aktivní podporu společnosti,
- Samostatnost v práci a prostor pro seberealizaci,
- Možnost homeoffice,
- Nástup možný ihned, nebo dle dohody.
- Odborné zaškolení a další odborný růst,
- Aktivní podporu společnosti,
- Samostatnost v práci a prostor pro seberealizaci,
- Možnost homeoffice,
- Nástup možný ihned, nebo dle dohody.
Informace o náboru
V případě zájmu o nabízenou pozici, zašlete životopis a motivační list na adresu [email protected]. Všem uchazečům děkujeme za zájem.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
technické, ekonomické
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Středoškolské či vysokoškolské vzdělání, ideálně technického či ekonomického směru,
- Zkušenosti s prodejem v oblasti IT výhodou,
- Uživatelská znalost práce na PC – MS Office,
- Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič, ochota cestovat po ČR,
- Vynikající komunikační, obchodní a vyjednávací schopnosti,
- Odpovědnost, samostatnost, flexibilita,
- Proaktivní přístup k práci,
- Tvořivost, nápaditost, pohotové reakce při práci se zákazníky,
- Schopnost argumentovat a přesvědčit,
- Logické a podnikatelské uvažování,
- Samostatnost, důslednost a spolehlivost,
- Vysoká úroveň loajality a ztotožnění se s vizí společnosti.
- Zkušenosti s prodejem v oblasti IT výhodou,
- Uživatelská znalost práce na PC – MS Office,
- Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič, ochota cestovat po ČR,
- Vynikající komunikační, obchodní a vyjednávací schopnosti,
- Odpovědnost, samostatnost, flexibilita,
- Proaktivní přístup k práci,
- Tvořivost, nápaditost, pohotové reakce při práci se zákazníky,
- Schopnost argumentovat a přesvědčit,
- Logické a podnikatelské uvažování,
- Samostatnost, důslednost a spolehlivost,
- Vysoká úroveň loajality a ztotožnění se s vizí společnosti.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
KROS as, je úspěšná slovenská softwarová firma zabývající se již od roku 1995 vývojem a prodejem ekonomického softwaru (programy ALFA plus, OLYMP, OMEGA a iKROS), stavebního softwaru (program KROS plus, SMART plus) a znaleckého softwaru (programy HYPO a MEMO) . Programy používá 80 tisíc zákazníků a společnost je tak lídrem na slovenském trhu v segmentu ekonomického, stavebního a znaleckého softwaru.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 1949464
Datum zveřejnění: 5.12.2014
2014-12-05
lokalita: Okres Kladno, Okres Mladá Boleslav, Brno - město, Brno - venkov, Okres Břeclav, Okres Hodonín, Okres Vyškov, Okres Znojmo, Okres Jihlava, Okres Hradec Králové, Okres Liberec, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Přerov, Okres Šumperk, Okres Frýdek - Místek, Okres Karviná, Okres Opava, Okres Ostrava, Okres Pardubice, Okres Ústí nad Labem, Okres Kroměříž, Okres Vsetín, Okres Zlín, Praha Pozice: Account manager, Business Intelligence Specialist, Key account manager, Obchodní zástupce, Produktový manažer Společnost: KROS a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou