Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/asistent pro zpracovávání žádostí o grant
LACAN TECHNOLOGIES CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nově otevřené centrum bude pokrývat trh v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.
Administrace procesu získávání prostředků z fondů EU (identifikace potřeb klienta, vyhledávání vhodných výzev, komunikace se zákazníkem, orgány státu a jinými relevantními institucemi, zpracovávání žádostí o grant a kompletizace dokumentů k žádosti) podle pokynů team leadera. Projekty budou zaměřené především na oblast ICT.
Administrace procesu získávání prostředků z fondů EU v češtině i slovenštině.
Komunikace s českými i slovenskými zákazníky jako i s řídícími orgány v závislosti od výzvy.
Jiné povinnosti definované team leaderom.
Jiné relevantní informace:
“Testovací týden” ve Varšavě (bez platu, výdavky hrazené potenciálním zaměstnavatelem).
Prvních několik týdnů práce ve Varšavě.
Home office v průběhu prvních několik měsíců.
Laptop a mobilní telefon poskytnutý zaměstnavatelem.
Pozice není vhodná pro absolventy.
Prosíme, zašlete nám Váš životopis v anglickém jazyce.
Administrace procesu získávání prostředků z fondů EU (identifikace potřeb klienta, vyhledávání vhodných výzev, komunikace se zákazníkem, orgány státu a jinými relevantními institucemi, zpracovávání žádostí o grant a kompletizace dokumentů k žádosti) podle pokynů team leadera. Projekty budou zaměřené především na oblast ICT.
Administrace procesu získávání prostředků z fondů EU v češtině i slovenštině.
Komunikace s českými i slovenskými zákazníky jako i s řídícími orgány v závislosti od výzvy.
Jiné povinnosti definované team leaderom.
Jiné relevantní informace:
“Testovací týden” ve Varšavě (bez platu, výdavky hrazené potenciálním zaměstnavatelem).
Prvních několik týdnů práce ve Varšavě.
Home office v průběhu prvních několik měsíců.
Laptop a mobilní telefon poskytnutý zaměstnavatelem.
Pozice není vhodná pro absolventy.
Prosíme, zašlete nám Váš životopis v anglickém jazyce.
Zaměstnanecké výhody, benefity
“Testovací týden” ve Varšavě (bez platu, výdavky hrazené potenciálním zaměstnavatelem).
Prvních několik týdnů práce ve Varšavě.
Home office v průběhu prvních několik měsíců.
Laptop a mobilní telefon poskytnutý zaměstnavatelem.
Prvních několik týdnů práce ve Varšavě.
Home office v průběhu prvních několik měsíců.
Laptop a mobilní telefon poskytnutý zaměstnavatelem.
Informace o náboru
Pozice není vhodná pro absolventy.
Prosíme, zašlete nám Váš životopis v anglickém jazyce.
Prosíme, zašlete nám Váš životopis v anglickém jazyce.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Osobnost s otevřenou myslí a proaktivním přístupem.
Preciznost a důraz na detail.
Důraz na dodržování termínů (absolutně nezbytný požadavek).
Profesionální komunikační dovednosti.
Naše požadavky
Vysokoškolské vzdělání (II. stupně anebo vyšší).
Čeština anebo slovenština jako mateřský jazyk (+ schopnost používat oba jazyky na profesionální úrovni).
Pokročilá znalost anglického jazyka (všechny aspekty: mluvení, porozumění, čtení a psaní)!
PC dovednosti: MS Office – běžný uživatel, internet – běžný uživatel.
Řidičský průkaz skupiny „B“.
Znalost operačních programů v Čechách a na Slovensku (anebo vůle a schopnost seznámit se s nimi).
Znalost 2020 Perspective (anebo vůle a schopnost seznámit se s programem).
Znalost procesů a postupů veřejných zakázek.
Minimálně roční praxe s managementem projektů EU je PODMÍNKOU!
Preciznost a důraz na detail.
Důraz na dodržování termínů (absolutně nezbytný požadavek).
Profesionální komunikační dovednosti.
Naše požadavky
Vysokoškolské vzdělání (II. stupně anebo vyšší).
Čeština anebo slovenština jako mateřský jazyk (+ schopnost používat oba jazyky na profesionální úrovni).
Pokročilá znalost anglického jazyka (všechny aspekty: mluvení, porozumění, čtení a psaní)!
PC dovednosti: MS Office – běžný uživatel, internet – běžný uživatel.
Řidičský průkaz skupiny „B“.
Znalost operačních programů v Čechách a na Slovensku (anebo vůle a schopnost seznámit se s nimi).
Znalost 2020 Perspective (anebo vůle a schopnost seznámit se s programem).
Znalost procesů a postupů veřejných zakázek.
Minimálně roční praxe s managementem projektů EU je PODMÍNKOU!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Lacan Technologies je mladá a dynamicky rostoucí společnost střední velikosti se sídlem ve Varšavě v Polsku. Společnost se specializuje na vývoj a implementaci moderních softwarových řešení Enterprise Resource Planning (ERP). Naše metody nám umožňují vytváření unikátních řešení pro každý projekt. Společnost se těší vysoké míře věrnosti svých zaměstnanců a nabízí jedinečnou příležitost kariérního růstu. Hledáme specialistu/asistenta pro zpracovávání žádostí o granty EU pro nově zřízené konzultační centrum, které bude mít ve své kompetenci český, slovenský i maďarský trh. Kromě této pozice hledáme i vhodného kandidáta na pozici „team leader pro zpracovávání žádostí o grant“.
Počet zaměstnanců
1 zaměstnanec
ID: 2197826
Datum zveřejnění: 27.7.2015
2015-07-27
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager Společnost: LACAN TECHNOLOGIES CZ s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Dohodou