Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Strategický marketing
Up Česká republika s.r.o.
Místo práce
Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha 4, Praha, Hlavní město Praha
Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha 4, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mezinárodní skupina Groupe UP, založena roku 1964 ve Francii, lídr v oboru zaměstnaneckých benefitů, se zaměřuje na firmy, společnosti, zaměstnanecké rady, obce a také zaměstnance využívající její produkty.
V rámci svého rozvoje hledá filiálka UP Česká republika vhodného uchazeče na pozici Strategický marketing. Tento pracovník podléhá přímo generálnímu řediteli filiálky a ve spojení s podpůrnými složkami Groupe UP je zodpovědný za navržení a realizaci akčních programů marketingového plánu a jejich koordinaci ve spolupráci s jednotlivými filiálkami zóny.
Náplň práce:
1) Identifikace postupů a očekávání jednotlivých cílových subjektů (spolupracovníků, uživatelů, klientů, partnerské sítě, poskytovatelů finančních prostředků, poradců):
- Hospodářský, konkurenční a technologický monitoring s cílem poskytovat informace o novinkách a trendech na trhu s ohledem na cílový subjekt
- Vyhledávání příležitostí pro rozvoj a diverzifikaci nabídky produktů prostřednictvím studií a průzkumu cílového trhu
- Stanovení - spolu s ředitelem filiálky - oblastí marketingového rozvoje dle trhu a cílového subjektu
2) Definování a vytvoření nabídky produktů a služeb:
- Provádění šetření za účelem doporučení nové nabídky produktů nebo služeb přizpůsobených cílovému subjektu
- Posuzování - ve spolupráci s obchodními řediteli a produktovými manažery působícími ve filiálkách - proveditelnosti a potenciálu nových nabídek (proniknutí na trh a průměrný roční obrat), stejně jako souvisejících rizik a příležitosti
- Definování - ve spolupráci s produktovými manažery – způsobu vnímání produktů/služeb cílovým subjektem
3) Komunikace s dalšími odděleními napříč filiálkami (IT, komunikace, AMOA…) s cílem nalézt inovační řešení a v případě potřeby jejich realizace
Tento popis hlavní pracovní náplně nabízené pozice není vyčerpávající.
V rámci svého rozvoje hledá filiálka UP Česká republika vhodného uchazeče na pozici Strategický marketing. Tento pracovník podléhá přímo generálnímu řediteli filiálky a ve spojení s podpůrnými složkami Groupe UP je zodpovědný za navržení a realizaci akčních programů marketingového plánu a jejich koordinaci ve spolupráci s jednotlivými filiálkami zóny.
Náplň práce:
1) Identifikace postupů a očekávání jednotlivých cílových subjektů (spolupracovníků, uživatelů, klientů, partnerské sítě, poskytovatelů finančních prostředků, poradců):
- Hospodářský, konkurenční a technologický monitoring s cílem poskytovat informace o novinkách a trendech na trhu s ohledem na cílový subjekt
- Vyhledávání příležitostí pro rozvoj a diverzifikaci nabídky produktů prostřednictvím studií a průzkumu cílového trhu
- Stanovení - spolu s ředitelem filiálky - oblastí marketingového rozvoje dle trhu a cílového subjektu
2) Definování a vytvoření nabídky produktů a služeb:
- Provádění šetření za účelem doporučení nové nabídky produktů nebo služeb přizpůsobených cílovému subjektu
- Posuzování - ve spolupráci s obchodními řediteli a produktovými manažery působícími ve filiálkách - proveditelnosti a potenciálu nových nabídek (proniknutí na trh a průměrný roční obrat), stejně jako souvisejících rizik a příležitosti
- Definování - ve spolupráci s produktovými manažery – způsobu vnímání produktů/služeb cílovým subjektem
3) Komunikace s dalšími odděleními napříč filiálkami (IT, komunikace, AMOA…) s cílem nalézt inovační řešení a v případě potřeby jejich realizace
Tento popis hlavní pracovní náplně nabízené pozice není vyčerpávající.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Schopnost jednat s lidmi
Řídící schopnosti
Samostatnost
Schopnost týmové spolupráce
Prokazatelné zkušenosti a praxe na obdobné pozici min. 5 let
Rozsáhlá kvalifikace v oblasti analýzy a rozvoje trhů a produktů
Znalost prostředí elektronických, digitálních a/nebo bankovních produktů výhodou
Řídící schopnosti
Samostatnost
Schopnost týmové spolupráce
Prokazatelné zkušenosti a praxe na obdobné pozici min. 5 let
Rozsáhlá kvalifikace v oblasti analýzy a rozvoje trhů a produktů
Znalost prostředí elektronických, digitálních a/nebo bankovních produktů výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Mezinárodní společnost UP Česká republika / Le Cheque Déjeuner s.r.o.,
specialista v oblasti motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů.
specialista v oblasti motivačních programů a zaměstnaneckých benefitů.
ID: 2388660
Datum zveřejnění: 11.1.2016
2016-01-11
lokalita: Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha 4, Praha, Hlavní město Praha Pozice: Marketingový manažer, Produktový manažer, Specialista marketingových analýz Společnost: Up Česká republika s.r.o.