Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis s NJ
LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned/Dohodou
Ihned/Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Telefonický a e-mailový kontakt se zákazníky z různých evropských zemí (převážně Německo, Rakousko, Slovensko, Česká republika)
- Příjem a zpracování požadavků od zákazníků
- Zajišťování a kontrola včasné reakce servisních partnerů, informování zákazníků
- Komunikace s evropskými pobočkami firmy a s jejími partnery
- Návrhy nových a zlepšování stávajících procesů
- Příjem a zpracování požadavků od zákazníků
- Zajišťování a kontrola včasné reakce servisních partnerů, informování zákazníků
- Komunikace s evropskými pobočkami firmy a s jejími partnery
- Návrhy nových a zlepšování stávajících procesů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Aktivní využití cizích jazyků na denní bázi, výhradně německého jazyka
- Zajímavou a perspektivní práci v expandující mezinárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené, stravné
- Vzdělávací kurzy, školení
- Motivující finanční ohodnocení na základě Vašich zkušeností
- Další zaměstnanecké benefity
- Zajímavou a perspektivní práci v expandující mezinárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené, stravné
- Vzdělávací kurzy, školení
- Motivující finanční ohodnocení na základě Vašich zkušeností
- Další zaměstnanecké benefity
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj životopis i v německém jazyce. Děkujeme.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj životopis i v německém jazyce. Děkujeme.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Výborná znalost německého jazyka
- Aktivní znalost anglického jazyka velkou výhodou
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Zkušenost z pozice telefonního operátora výhodou
- Ochota práce na směny
- Aktivní znalost anglického jazyka velkou výhodou
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Zkušenost z pozice telefonního operátora výhodou
- Ochota práce na směny
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální společnost LEPŠÍ PRÁCE s.r.o. je jedním z největších poskytovatelů personálních služeb v České republice. Jsme aktivním členem asociace poskytovatelů personálních služeb APPS a uznávaným odborníkem v oblasti vyhledávání kandidátů do trvalého pracovního poměru a agenturního zaměstnávání.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 2581651
Datum zveřejnění: 28.6.2016
2016-06-28
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista pro veřejné zakázky, Telefonní operátor Společnost: LEPŠÍ PRÁCE s.r.o.