Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista pro správu podnikového portfolia, HPP
LIFE Capital s.r.o.
Místo práce
Vinohradská 1710/100, Praha 3, 130 00, Praha
Vinohradská 1710/100, Praha 3, 130 00, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, internship, stáž
plný úvazek, internship, stáž
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- péče o podnikové portfolio klientů a nemovitostí – neustálý přísun obchodovatelných zakázek
- náběr nově přidělených nemovitostí
- pravidelný reporting majitelům nemovitostí
- zpracování tržních analýz a profesionální prezentace jednotlivých nemovitostí
- procházení nemovitostí se zájemci a hledání pro ně nejlepšího řešení
- poradenství v oblasti financování „na míru“
- příprava smluvní dokumentace pro právní oddělení
- náběr nově přidělených nemovitostí
- pravidelný reporting majitelům nemovitostí
- zpracování tržních analýz a profesionální prezentace jednotlivých nemovitostí
- procházení nemovitostí se zájemci a hledání pro ně nejlepšího řešení
- poradenství v oblasti financování „na míru“
- příprava smluvní dokumentace pro právní oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
- stabilní zaměstnání na HPP v největší nezávislé realitní kanceláři působící pod 2. největší realitní sítí v ČR – dumrealit.cz.
- fixní plat plus nadstandardní bonusy za kvalitně odvedenou práci (bonusy za zprostředkování, bonusy z hypotečních úvěrů, bonusy za tip nemovitosti k prodeji či pronájmu, bonusy za využití dalších služeb společnosti)
- PŘIDĚLOVÁNÍ ZAKÁZEK z vlastního portfolia
- úvodní zaškolení do realitní problematiky a průběžné zaškolování zdarma
- komplexní administrativní a právní podporu, zázemí právního oddělení přímo v kanceláři
- vlastní hypoteční centrum
- stabilní portfolio více než 8 000 poptávajících klientů
- vlastní vizitky, propagační materiály, zpracování lokální prezentace (reklamní letáky, plachty), inzerce na 72 českých a zahraničních realitních webech
- vlastní online monitoring nemovitostí
- příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
- účast na firemních akcích, mobilní telefon i pro soukromé účely, příspěvky na stravování
- plně vybavenou moderní kancelář na prestižní adrese v Praze
- fixní plat plus nadstandardní bonusy za kvalitně odvedenou práci (bonusy za zprostředkování, bonusy z hypotečních úvěrů, bonusy za tip nemovitosti k prodeji či pronájmu, bonusy za využití dalších služeb společnosti)
- PŘIDĚLOVÁNÍ ZAKÁZEK z vlastního portfolia
- úvodní zaškolení do realitní problematiky a průběžné zaškolování zdarma
- komplexní administrativní a právní podporu, zázemí právního oddělení přímo v kanceláři
- vlastní hypoteční centrum
- stabilní portfolio více než 8 000 poptávajících klientů
- vlastní vizitky, propagační materiály, zpracování lokální prezentace (reklamní letáky, plachty), inzerce na 72 českých a zahraničních realitních webech
- vlastní online monitoring nemovitostí
- příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
- účast na firemních akcích, mobilní telefon i pro soukromé účely, příspěvky na stravování
- plně vybavenou moderní kancelář na prestižní adrese v Praze
Informace o náboru
V případě, že Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem a my se Vám, co nejdříve ozveme!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Zajímá Vás práce v realitách, ale bojíte se začít, protože Vám chybí zkušenosti?
Dejte své kariéře nový impuls a ovlivněte tak svou budoucnost!
Požadujeme
- min. středoškolské vzdělání, čistý trestní rejstřík
- přirozené obchodní a komunikační dovednosti
- kladní postoj k firemním hodnotám, vztah ke kvalitě
- zájem vzdělávat se a samostatně se rozvíjet
- schopnost pracovat v týmu, ale i samostatně
- praxe není podmínkou, nováčky si zaučíme
Dejte své kariéře nový impuls a ovlivněte tak svou budoucnost!
Požadujeme
- min. středoškolské vzdělání, čistý trestní rejstřík
- přirozené obchodní a komunikační dovednosti
- kladní postoj k firemním hodnotám, vztah ke kvalitě
- zájem vzdělávat se a samostatně se rozvíjet
- schopnost pracovat v týmu, ale i samostatně
- praxe není podmínkou, nováčky si zaučíme
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Dumrealit INVEST je úspěšnou a stabilní českou realitní společností, působící v oblasti Praha a okolí. Patří mezi nejdynamičtěji se zvětšující kanceláře. Poskytuje komplexní služby klientům v oblasti obchodu s nemovitostmi, jejich správou, výstavbou, finančními a právními službami. Zakládáme si na kvalitní práci našeho týmu a na rychlém a diskrétním jednání s klienty. Společnost si klade za cíl kultivovat české realitní prostředí a zabezpečovat komplexní systém služeb v oblasti realit. Základem je silná, dynamická a spolehlivá realitní kancelář, kde každý člen týmu odvádí kvalitní práci.
Společnost dumrealit INVEST se soustředí na neustálý růst, zavádění nových moderních obchodních metod, zvyšování kvality služeb, na rozvoj a vzdělávání firemních zaměstnanců a spolupracovníků.
Společnost dumrealit INVEST se soustředí na neustálý růst, zavádění nových moderních obchodních metod, zvyšování kvality služeb, na rozvoj a vzdělávání firemních zaměstnanců a spolupracovníků.
ID: 2065885
Datum zveřejnění: 29.3.2015
2015-03-29
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Finanční poradce, Odborný prodejce, Realitní makléř, Specialista back office Společnost: LIFE Capital s.r.o.