Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznická podpora se španělštinou
ManpowerGroup s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
22000 - 23000 Kč/měsíc
22000 - 23000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta. IT společnost se sídlem v Brně hledáme vhodné kandidátky či kandidáty na pozici:
IT zákaznická podpora se španělským jazykem
Komunikace v cizích jazycích je Vaším koníčkem a chcete, aby se stala Vaší náplní práce? Potřeby zákazníků jsou pro Vás na prvním místě? Využijte příležitost pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti na pozici IT Technical Support.
Mezi základní pracovní náplň patří:
- Komunikace s klienty a odd. (email, telefon)
- Komunikace s IT specialisty
- Příjem a kontrola ticketů
- Základní troubleshooting
- Poskytování profesionálních služeb klientovi
Požadované schopnosti:
- Znalost španělského jazyka na pokročilé úrovní
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Proklientská orientace, dobré komunikační schopnosti, schopnost zvládat stresové situace
- Předchozí zkušenost v zákaznickém servisu výhodou
- Flexibilita a ochota učit se novým věcem
Nabízíme:
- Odpovídající platové ohodnocení
- Denní využití cizích jazyků
- Možnost seberealizace nejen v IT
- Mladý dynamický kolektiv – mezinárodní prostředí
- Moderní pracovní prostředí
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete prosím Váš životopis na emailovou adresu [email protected]
Budeme se těšit na Vaše reakce
IT zákaznická podpora se španělským jazykem
Komunikace v cizích jazycích je Vaším koníčkem a chcete, aby se stala Vaší náplní práce? Potřeby zákazníků jsou pro Vás na prvním místě? Využijte příležitost pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti na pozici IT Technical Support.
Mezi základní pracovní náplň patří:
- Komunikace s klienty a odd. (email, telefon)
- Komunikace s IT specialisty
- Příjem a kontrola ticketů
- Základní troubleshooting
- Poskytování profesionálních služeb klientovi
Požadované schopnosti:
- Znalost španělského jazyka na pokročilé úrovní
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Proklientská orientace, dobré komunikační schopnosti, schopnost zvládat stresové situace
- Předchozí zkušenost v zákaznickém servisu výhodou
- Flexibilita a ochota učit se novým věcem
Nabízíme:
- Odpovídající platové ohodnocení
- Denní využití cizích jazyků
- Možnost seberealizace nejen v IT
- Mladý dynamický kolektiv – mezinárodní prostředí
- Moderní pracovní prostředí
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete prosím Váš životopis na emailovou adresu [email protected]
Budeme se těšit na Vaše reakce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
IT společnost
IT společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Španělský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
V Manpoweru mluvíte s lidmi, kteří se o Vás zajímají.
O Vaše pracovní zkušenosti, ambice, očekávání. Abychom našli to správné místo právě pro Vás a odstartovali Vaši úspěšnou kariéru, oslovíme ty nejvhodnější z našich 400 000 klientů. Z 500 největších firem světa je 98 % našimi zákazníky.4 400 poboček Manpower v 72 zemích vyhledalo v loňském roce pro 400 000 společností 4 100 000 nových spolupracovníků.
O Vaše pracovní zkušenosti, ambice, očekávání. Abychom našli to správné místo právě pro Vás a odstartovali Vaši úspěšnou kariéru, oslovíme ty nejvhodnější z našich 400 000 klientů. Z 500 největších firem světa je 98 % našimi zákazníky.4 400 poboček Manpower v 72 zemích vyhledalo v loňském roce pro 400 000 společností 4 100 000 nových spolupracovníků.
ID: 1697113
Datum zveřejnění: 21.3.2014
2014-03-21
lokalita: Brno - město Pozice: Helpdesk operátor, Specialista technické podpory/IT, Telefonní operátor Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 22000 - 23000 Kč/měsíc