Manažer oddělení kontaktního centra

Jihomoravský kraj

Popis pozice

Manažer oddělení kontaktního centra

Máte zkušenosti s vedením kontaktního centra?
Chcete svoje uplatnit svoje znalost a dovednosti v nové společnosti?

Pak hledáme právě Vás!!

Pro našeho klienta, společnosti se zahraničním zázemím z oboru finančních služeb, hledáme vhodného kandidáta/tku na pozici "Manažer oddělení kontaktního centra".

Náplní Vaší práce bude:

  • Zajištění plynulého provozu a stálé telefonické dostupnosti zákaznického servisu
  • Řešení nestandardní situace, návrh nových pracovních postupů a vyhledávání příležitosti pro zlepšení
  • Koordinace marketingové kampaně
  • Řízení a vedení výkaznictví a statistiky, informační servis pro pracovníky zákaznického servisu
  • Aktualizace a kontrola scénáře hovorů
  • Vedení týmů operátorů zákaznického servisu a zvyšování odborné kvalifikace
  • Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • Koordinace změn v interní databázi kontaktního centra, technická správa systému kontaktního centra
  • Dodržování BOZP

Požadavky a předpoklady:

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • Min. 1 rok praxe na pozici vedoucího kontaktního centra
  • Pokročilá znalost AJ
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • Odolnost vůči stresu

Benefity:

  • Místo výkonu práce: Brno
  • Zajímavá práce v zázemí stabilní společnosti
  • Motivující platové ohodnocení
  • Firemní benefity

ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA?

V tom případě nám zašlete Vás životopis v českém a anglickém jazyce.
Těším se na Vaše odpovědi!!!

Kontakt:

MANPOWER, spol. s.r.o.
Karolína Fuková
tel. +420 702 291 823
mail: [email protected]
Business Complex Titanium
Nové sady 996/25, Brno, 602 00
www.manpower.cz

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 1865099  Datum zveřejnění: 11.9.2014